miasolrosenmaria

Alla inlägg den 5 juli 2013

mys

Av miasolrosenmaria - 5 juli 2013 22:00


 

Jaha det regnade på morgonen kvisten och riktigt grått var det, men lite klarare men solen lyser med sin frånvaro dock. I dag så kör gubben grejor från andra stället och ska göra det hela helgen.
Och simon och hampus har vart ute och lekt, tim kolla film.


tvättade som vanligt för att komma i kapp, har blivit mycket tvätt med flytten som har kommit fram så här efter hand när gubben vart och hämtat grejor.


sen blev det dusch för mig då och bara lugnt tills gubben kommer då, och sen var det plocka som gällde så man får undan saker och dessa förbannade kartonger så dom inte fyller huset också..


då får man ju inte platts själv eller med andra saker som man vill ha in, hi hiiii


sen så gick barn och jag och handlade lite för kvällen då eftersom det är fredag i dag har jag fått höra några gånger då, konstigt får jag säga..



här går vi genom skolan då..





sen när vi kom hem så blev det middag och sen göra sig klar för kvällen och invänta tv program som dom ville se som ska vara på 4 an som heter rango och då chips och dricka ska det vara till så klart.


Nu har jag nattat.in barnen och fixat och nu ska jag ta och bädda ned mig själv under täcket och hoppas att den snälla jon blund kommer, och drt gör han nog välsigt fort för jsg somnar så himla fort när jag lagt ner huvudet på kudden såå skönt, hoppas ni får en god natt sömn nu, kramizzzzz till er

          


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards