miasolrosenmaria

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 20 juli 2013 23:00

upp tidigt och sitta en stund med elias och sen lägga oss i gen för att få mer sömn som behövs och sen vill jag inte vara uppe den tiden som är då kl är runt 2-3 tiden på morgon/ natt lixom då vill jag sova mer, hii, konstigt va att jag vill det..hummm


sen upp i gen och då är det morgon odentligt så skönt så och då blir det mys i soffan och kolla på tv med barnenoch sen in i duschen och klä på mig och försöka få lite the och smörgås och sen upp och hålla på i hampus rum med sortering och kasta mycket och han var verkligen på g när det gälde kasta saker inga problem alls, och det blev verkligen ordning och så där inne men vi hannn inte mycket mer än rensa och sortera saker och fixa bort kartongerna som var där inne, för sen var jag tvungen att ta elias för han var vrkligen jätte grinig i dag så då fick det väna med att fixa upp grejorna på hyllorna då, men det var ändå en början i alla fall och det är ju såå skönt att det händer något där inne.


sen åkte vi till uppsala för att fixa en koppling till röret under disk bänken för att kunna sätta in nya diskmaskinen som vi köpt, men det passade inte med vatten intaget så då åkte vi in till uppsla till jula och handlade och det blev små spel till barnen då som fanns där och sen åkte vi till citty gross och handlade lite och sen hem och koppla in maskinen för att få i gång den och börja diska för är så less på att diska för hand nu..


 barnen sitter och spelar tv spel med en grann kille som följde med dom hem, och dom har jätte kul nu.
Hoppas ni får en bra kväll...


Barnen ute spelar fotboll hos grannen och själv kollar jag på sommar krysset och äter lite godis och chips och dricka till då och bara myser sååå härligt skönt...



Intar sängen nu för lite sömn i dom blå nu, så sov gott alla som ska sova och ta det lugnt ni som ska fortsätta kvällen vaken.. kramizzzzz till alla er där ute....

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards