miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 22 juli 2013 21:30

Då vakna man 05.00 och gick in i duschen och fixade mig och nu sitter jag med snuttis och ger mat och väntar på att väcka dom andra busfröna och hoppas på en härlig dag med skönt väder..


se till att barnen har med sig allt i väskorna med badkläder och extra kläder i fall det behövs och sen äta frukost också innan vi ska i väg, och se till att allt är packat till elias också så han klarar sig med blöjor och allt, sen packa in i bilen då och så bar det i väg nu då, men örst mellan landa på citty gross och handla lite korv och annat som vi ska ha med för att fixa lunch där.


Alltså jag fattar inte vad jag har fått denna låt i från men den har jaghaft hela morgonen med Povel Ramel, jag digge digge dig jag diggge digga dej, den har bitit sig fast i skallen bara så där... hummm



barnen sitter och spelar sina små spel på vägen och har kul..


tim sitter i fram och spelar för fullt.

 


gubben han kör och kör och kör..

   


här jag själv då..

 


härlig väder då

 


väg arbete som vanligt då

 


här är vi i tunnel

 


Då åker vi förbi Södertälje nu då jippo, varmt är det härligt väder med sol och härligt blå himmel..


Åkt in till första av farten till gnesta, burger king för kiss tur då, sen fortsätta i gen...


Nu är vi i Nyköping hi hiu


Nu är vi snart i vibeck och barnen vill ur bilen nu.


Framme äntligen..



   


barnen badar förutom hampus som inte vill

     


sen leker i sandlådan och grejar.

     


fick hem en massa kläder från pontus som han inte kunde ha och det var inte lite kläder som dom hade lagt undan 2 hela säckar ..


sen var det hemfärd som gällde och då stannad vi till och åt på max för gubben var hungrig och jag tog bara något lätt, sen drog vi hemmåt, och skönt var det för det bev en lång dag och sent blir det innan vi kommer hem eftersom kl är 20, tiden.


           


Hemma och barnen i säng nu och jag sitter med Elias för att sen kasta mig i säng.


Nu säger jag natti natti, sov gott alla där ute och barnen sover redan..kramizzzz


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards