miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 19 juli 2013 22:45

vaknade tidigt och sen gick vi och la oss i gen och sov ett bra tag för att sen gå upp i gen då och sätta oss i soffan och mysa med dom andra som satt och kollade på tv och mös till bolibompa och vänta på sommarlov som dom tycker är så där men ändå vill titta på.


sen var det lugnt oh vilket väder det är då, ser mer ut som det ska bli regn så mulet och grått det är ute och så kallt, men får hoppas att det blir bättre i morgon, men nu är det ändå bra väder för att fixa ill i barnens rum.


i dag så började jag i simons rum att rensa och sortera gejer och fixa till i hyllan och lådor till honom som allt skulle vara i och få odning där i rummet och det gick bra och han hjälpte till så gott som och inga problem att kasta saker heller, som det kan vara och bli när barn är med, hi hii.


men inte här inte och dt var så skönt och elias var med han me och där passade tim och hampus honom och sen fick jag ta honom och sätta mig och ge mat för då hade han legat ett tag så då var han ganska så less och det är ju förståligt, men skönt att ett rum var klart där nu då.


så i morgon blir det nästa rum.


Nu har vi myskväll barnen och jag, sitter i soffan och kollar på film eftersom det inte finns något på tv att kolla på, och det är hitta nemo som går nu...


Nu andra filmen och då är det dinosaurierna och lite ships och dricka till och bara myyyssss..


Då sover barnen ich nu väntar även min säng och jonn blund på mig så nu säger jag natti natti och sov gott nu.. kram

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards