miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 4 juli 2013 21:45

ja då var man uppe tidigt och sen i sänge en stund till och barnen sover längre om mornarna i alla fall och det är jätte skönt får jag lov att säga, så när jag vaknade i gen så satt dom och kollade på tv och mös där i soffan.


efter sommarlov så åt dom frukost och sen så väntade dom på att pappa skulle komma hem någon gång för han skulle köra dom till en kompis till hampus så dom fick leka av sig lite, men jag kände verkligen inte för att följa med för sitta där ute hade jag då verkligen ngen lust med och då med elias också näää bättre att vara hemma hos mig och då kanske ta en promenad i stället för mig själv med elias och få luft.


efter ett tag så kom gubben hem och då åt barnen lunch före innan dom skulle åka i väg och skönt var det kan jag lova så jag fick vara för mig sj'öv en stund också, kan behövas det med kan jag lova.


så när dom åkt satt jag med elias en stund och kollade på tv och han åt mat så han skulle vara mätt när vi skulle gå ut för jag bara kände för att promenera ett tag och kolla runt lite.


så det blev ut då i det härliga vädret som var och skönt var det också.



så härligt väder är det inte direkt som jag trodde, ser ut som det ska komma störtskur och åska... hummm


det blev in och handla lite innan hemfärd när jag gått länge och överalt..



på lördag kommer scotts hit och spelar på folkparken...


nu är man hemma snart då ska bli skönt faktiskt att komma in och få dricka för här på ica hade dom ju inte några små flaskor av dricka utan jag köpte en stor men det är ju inget man går och dricker ur precis, ja inte jag i alla fall, så det får jag ta hemma i stället även om jag var törstig när jag handlade men vänta fick jag.. hummmm


jaha då vet jag att jag kan dra till norrtälje också här i från, så när flytten är färdig och klarså får det bli en resa dit också för det var ju jätte länge sen jag var där så det kan ju vara kul att åka ut och kolla runt där då.


sen blev det fixa middag, sätta på potatis och fixa köttet i ugen eftersom jag inte kan grilla när det inte finns kol och tändvätska här, så då grilla i ugnen och det går ju det med, sen hänga tvätt som också ska göras av någon anledning.


pratade lite med grannen och fick då lite tips på vart och hur man kan gå så man slipper vända och gå samma väg tillbaka utan man går runt i stället och det är ju så jag vill gå,hi hii


ja sen kom dom andra hem då och då var det middag som gällde och sen göra sig i odning för kvällen och det blev glass till tvn och lite kakor och bulle.


det blev film eftersom det inte fanns så mycket att titta på tvn..


natti nati



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards