miasolrosenmaria

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 10 juli 2013 22:06

  ja det regnade hela natten och var uppe tidigt och sen la vi oss i gen men då sov vi typ 1 timme bara och var uppe i gen, och då satt vi i soffan och kollade på tv och mös sen fick elas ligga på govet och greja och Hamus var med honom där och jag gick och diskade som vanligt och plockade på bordet och fixade.


sen fixade jag mig själv och klädde på mig och sen tog jag the och smörgås medans det var lugnt, sen tog jag elias och i dag blir det lugnt och mycket plock för gubben kommer med mer grejor i dag så jag hinner fan inte med och barnen har fullt i sina rum som dom ska plocka också.


så dom var där uppe men jag satt med elias för han var omöjlig och trött så försökte få han att sova men var väldigt svårt för det var för livat på över våningen.


sen fick elias vara med mig i köket och sitta i beby sittern för jag skulle göra lunch till barnen och sen satt jag och kollade på tv och tog det lugnt och elias satt med mig.


sen fick han ligga på golvet och hampus var med honom då också och då började jag vika tvätt som har växt och jag inte hunnit med att få bort, och elias var med mig där och såg vad jag gjorde.


sen kom gubben hem och jag ville inte ha in en pryl och sen började jag me dmiddagen och då blev det kött färs sås och spagetti och elias fick sin smakportion av majs/ potatis i burk fast bara lite.


jag var tvungen att plocka in sängkläder i skåpet och hampus var så snäll och hjälpte mig ändra om lite och han låg och mös med elias på golvet en stund också..



här ligger hempua och myser med sin lille bror  


  
   

lille plutten suger på sin goa filt med sin goda tumme i munnen.  

sen blev det sitta i soffan och kolla på filmen som vi inte såg klart på i går.


tog en fika och sen efter den var klar så kollade vi på en annan film för det gick inte att kolla på tvn, var ju fotboll ju som jag då inte alls gillar bara skit att titta på ju, sen natta in dom små och själv satte jag mig här vid datorn en stund och fixade och ska själv natta in snart för att få lite blund i ögonen tänkte jag..


  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards