miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 13 juli 2013 14:45

upp tidigt med elias och sen gick vi i säng i gen då och det blev inte så där jätte mycket till sömn då, 1 timme ungefär och sen gick vi upp och barnen dom sov fortfarande och jag kollade lite på tvn medans, sen när dom droppades ner så blev det bolibompa som gällde och sen sommarlov.

och frukost och bara ta det lugnt.


tvättade som vanligt för det behövdes för gu va med tvätt simon hade med sig i sina lådor och som vanligt har jag inte sett honom använda alla dessakläder av någon anledning.


men men det är ju bara tvätta för det måste ju göras när dom legat blan leksaker och på golvet, hummm ja säg barn ...


sen kom gubben hem och pratade om att åka och handla pool så barnen får lite annat att göra, för dom hade någon kampanj på clas ohlson som var billig, och barnen och jag åkte med och då gick tim, simon och jag med Elias på öb och kollade på slang och tvätt medel och lite annat sen tog vi en promenad till IKEA och Hampus följde med pappa och handlade poolen sen kom dom till Ikea och fikade sen blev det rusta och klla pump och sen hem och montera och fylla med vatten då, jiipppiiii


och det blev att laga middag med ugnstegt kött med färskpotatis och sås, jätte gott.


efter det så blev det bad som gällde för barnen som dom tjatat om eftersom dom tyckt det varit såå varmt.




barnen dom badar nu då och det är ju som sagt kallt, brrrrrr



här dyka efter ringar på botten som hampus håller i..



Elias sitter i beby sittern på alltan och myser...  


en glad kille då   


Nej nu nattat in barnen och själv så väntar sängen och kudden, så jag säger natti natti på er, väntar på jonn blund nu bara... zzzzzzzzz


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards