miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 16 juli 2013 21:30

upp tidigt och sen i säng med elias i gen och sen upp och bara ta det lugnt en stund och kolla på tv med barnen då det är bolibompa och sen sommarlov och efter det så blev det duschen för mig och barnen pasade elias på golvet och kollade på tvn sammtidigt.

sen gick jag ut och plockade vinbär som finns här på gården och det är både röda och svarta så då frös jag in ett gäng och sen vänta på att det ska bli mogna i gen för det var mycket som inte var klara längst in i busken.


så skönt att få lite bär i frysen att göra något av när man känner för det och sen har jag även plockat rabarber som jag också har här och fryst in och det är ju såå gott att göra paj på och även saft om man vill det..


Tim och simon har badat i poolen 2 gånger i dag och haft jätte kul och lekt för fulltdär i vattnet och dykt och grejat så skönt att kunna svalak sig när det är såå varmt ute.


sen blev det middag och disken gjord och jag kollade på halv 8 hos mig och sen allsång på skansen blev det och barnen hade gott  väg till lekparken och lekte som ligger vid skolgården och har jätte kul då..


sen kom dom in vid 21 tiden och då natta in dom och jag satt och kollade på morden i midsommar och sen blev det faktiskt sängen för mig då å sköönt.


natti natti....



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards