miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 3 juli 2013 12:00

då var man upp och sen fick man lägga sig en stund i gen och et var såå skönt och barnen dom sov också och sen när jag kom upp med Elias så var dom uppe och satt och kollade på tv och mös i soffan, sen fick jag sms och en fråga om jag var hemma och sen ringde det och då svarade jag att jag sulle ingen stans och då fick jag lov att gå in i duschen och sen klä på mig och fixa mig och sen bad jag barnen hjälpa till att sopa lite och jag plockade ur disk maskinen och fixade i köket.


sen ringde jag gubben och då frågade om han kunde köpa fika bröd och så, efter ett tag så kom han em och då efter en stund så ringde mamma och berättade att hon var vid ica och ville veta vart hon skulle köra sen och då fick han berätta för det skulle bara bli fel om jag sa, hi hii

och det tyckte jag var verkligen onödigt.


och när hon kom så satte vi oss och fikade med glass som hon hade med sig och sen satte vi oss i soffan och pratade lite och hon fick se hur det såg ut och sen helt plötsligt så ringde det på dörren och då kom hampus kompis med sina syskon och in pappa så det blev fullt hus bara så där, men vi skulle ta en promenad mamma och jag och simon och hampus följde med och dom andra åkte hem till sig och gubben skulle åka och hämta tim för hans kompis skulle få främmande och så.


sen kom tim hem med pappa och hade haft jätte kul och sovit jätte bra, han hade varit så duktig som vågade sova borta själv så där första ¨gången..



elias och jag på filten .


lilla hjärtat.




simon tog fotto på mig och elias..



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards