miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av miasolrosenmaria - 7 juli 2013 21:30

uppe tidigt och när elias somnat om efter att ha ätit så tog vi sängen i gen och sov ett tag till, och barnen dom sov verkligen länge som bara den i dag och det är såå skönt att dom gör det för på det gammla stället så sov dom inte så länge alls, vaknade mycket tidigare.


sen så vaknade elias och då var det bara att gå upp och jag var fortfarande trött men det var ju bara pallra sig ur den och byta blöja på elias och sen sätta oss i soffan och mysa och han äta mat då, sen efter ett tag så kom barnen upp en efter en då och trötta såg domut kan man ju säga då.


sen blev det att elias låg på golvet och jag duscha för att göra mig i ordning och sen efter sommarlov så blev det väcka gubben och fråga om han skulle vakna och jag ville till uppsla till ikea för att handla lite ramar så jag får upp lite fotton på väggen men behöver ramar som jag vill ha då.


så det blev lunch före och sen så drog vi i väg mot uppsla, men först in till en kompis till hampus för gubben skulle prata med hans pappa en snabbis så det blev att vara där en stund före.


sen drog vi då och det blev ikea och jag såg mycket som jag ville ha men det blev svarta ramar som jag ville ha då som ska sitta i vardags rummet tänkte jag.


sen blev det citty gross för att handla hem lite mat också så det finns hemma för att laga till, behövs ju det också..


middag blev det när vi kom hem och sen tv och barnen ska natta in då och jag hade tänkt kolla på varg på 4 an men det missade jag helt och hållet för dom tog sådan tid för att komma i säng, så jag satte mig en stund här vid datorn och grejade lite.


men nu blir det sängen som väntar på mig, så najt najt på er...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards