miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av miasolrosenmaria - 3 augusti 2015 20:45

 ja då var det en ny morgon och så härligt det är ju SOL ute när man vaknar och går upp och kollar ut, fan så härligt och najs kan mamn ju säga.     


   


och här sitter elias på sin lilla låda och bara myser en stund.


 


ja här så har hampus och elias vatten krig och har såå kul, och elia stycker det är jätte kul att få spruta vatten på hampus och så springer dom omkring ..


simon har badat i poolen men tyckte det var vääldigt kallt och då satte han sig hos elias i hans balja, för det är ju lite varmare vatten där i som dom själva hällti, så klart för att få vara där i dom också. hahaha

 


och själv så ligger jag och solar så klart medans det är sol, så måste man ju passa på.

 


ja då vart det vatten krig och och spring i gen

 


ja sen blev det fixa middag och det blev väldigt mulet också bara så där så inge kul alls, men först så tog elias och jag en promenad till butiken och postade ett brev och handlade pommes till middagen, sen hem och då var elias med till lekparken och lekte där coh jag fixade egna hamburgare och så diskade jag och sen så var middagen färdig coh så blev det tv och mys en stund då och så natta in elias för han var verkligen trött.


sen så natta in barnen jag kolla på lotta på liseberg och sen sova själv.


kramar / mia   


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards