miasolrosenmaria

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av miasolrosenmaria - 10 augusti 2015 20:30

Godmorgon alla fina , sol och härligt väder också .
Barnen myser i soffan med tv och här går första maskinen tvätt och så duschat .


barnen dom duschade i går innan dom skulle lägga sig efter helgen så dom fick lägga sig rena och frächa .


ja här sitter dom och bara myser i soffan och kollar på tv här på morgonen, och bara tar det lugnt har inte mycket ork just nu utan vuill bara vara och kolla på sommarlov.


 


sen så gick jag ut och elias satte sig i snadlådan och jag skulle sola medans solen är framme och bara softa så skönt att kunna göra det kände jag.


 


och sen så fick elias risk kaka av sina bröder för dom tog själva varsin.


 


Då är 3 maskinen på och barnen ätit lunch och är nu i lekparken och själv så passar jag på att sola då .
Och tvätten hänger ute i det härliga vädret och får torka


Tänkvärt & Inspirations foto.


då har elias och jag vart inne och bara vilat oss från solen för att han inte ska få solsting och bränna sig som är så liten och bara få vara i skugga och mysa i soffan och ta det lugnt, och han bara myste där med sin snutte filt och kollade på tv och hade det så bra och det var sklönt att vara inne tyckte jag också . hihii


men nu så har vi gått ut i gen och då sitter pluttis på altan och håller på med sin bil och grejar med den och det har nu blivit mer skugga så det är inte direkt sol på baksidan och det är skönt för elias.


   


sen tog elias sin badboll och höll på med den och sparkade på och allt men när jag skulle filma så gömde han sig bakom den och hade jätte kul så klart och sen sprang han ju bara i från mig. hahah



 

Tänkvärt & Inspirations foto.


ja så blev det middag och sen fixa med disk coh hänga tvätt och så natta in elias och barnen dom skuylle också göra sig i ordning för att komma i säng och själv gick jag också och la mig väl behövligt kan jag säga.


så natti natti


kramar / mia   



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards