miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av miasolrosenmaria - 4 augusti 2015 19:45

 god morgon på er alal där ute och vakna med glädje och med solen så härligt det kan vara , man blir så glad så fort den kommer fram och så skönt med värmen så klart, och så blev det tvätta så man kan hänga ut när det är så bra väder också, då det torkar så fort .


och här så har jag satt mig i solen coh elias han vil hålla på i sin lilla sandlådan och grejar för fullt där i med sina bilar och gräv maskin.



och själv så satt jag i stolen coh solade för fullt så härligt och gött så klart.


   


och elia shan hade hämtat sina muggar som han hade mjölk i ena och vaten i den andra och skulle sitta på altanen och dricka och mysa så klart.


   


och tim han hade gått till en kompis och simon och hampus satt ine, men kom ut sen och åt lunch tillsammans med elias och sen så skule jag söva elias en stund men det blev inget utan han gick ut och skulle hålla på med vatten krig med hampus .


och sen så hängde jag tvätt och slängde i en ny så klart och så gick jag ut och solade i gen så härligt och det som jag älskar att göra också.


sen vart det lite krocket spel så klart och lite jobbigt för det blir ju så mycket tjaffs hela tiden mellan barnen, men vi körde några gånger men sen så plockade jag i hop och så blev det att dom gick till lekparken coh då ringde jag till simon och sa att han fick möta elias som skulle komma dit med sin bil som han kunde åka på där, och jag gick in och började med middagen ..


och det blev så klart pasta och kött färs sås och sen gick dom upp till lekparken i gen en stund och så fixade jag och grejade och sen så gick jag upp och hämtade elias för att komma hem och duscha och sen kolla på bolibompa och så natta in honom med en flaska välling och han somnade ju väldigt fort, så trött var han.


och sen satte jag mig vid datorn och grejade och så blev det allsång på skansen och barnen dom var i lekparken och lekte kull och sen så blev det det tredje ögat på 4 an och sen så rina hem dom när kl var 21, 45 och så natta in dom och så skulle jag se nästa avsnitt av det tredje ögat men då blev kanalerna jätte konstiga och hackade och hade sig coh försvann och visade ingen signal och allt, så det gick inte att kolla på tv alls.


så då gjorde jag mig i ordning för kvällen jag också och gick och la mig , men låg i sängen och kollade på tv 4 play på det tredje ögat avsnitt 8 som jag inte kunde kolla på tvn.


och sen så blev det natta in och sova då.


så natti natti på er och sov så gott nu.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards