miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av miasolrosenmaria - 8 augusti 2015 20:45

ååå gud så dåligt jag har sovit i natt, vädrdens sämsta sömn alltså och när jag skulle lägga mig i går så var det inte alls kul, för mensen hade kommit och det var inge kul alls och inge som jag hade räknat med så blev så paff och irriterad och inget had ejag med mig heller så blev så arg och ledsen samtidigt.


men fick göra det bästa av situtaionen eftersom klockan var ju såå sent och alla had eju krypit in till sig och sover, så det blev ju bara att klippa till en av elias blöjor och ha på mig för bättre än inget anser jag och det kändes ju så mycket bättre och lugnare för mig i alla fall.


men det var upp och så duscha och göra sig i ordning och i dag så skiner ingen sol utan väldigt mulet kan man ju säga, och i dag så ska vi ha femkamp och fotbolls turnering och allt.


och jag frågade faktiskt min granne där om hon hade bindor så jag skulle klara mig och det hade hon och gud så lyckligjag blev av det lilla och kände mig så mycket bättre inombords. hahaa


ja all gick i väg till stranden men jag var kvar för att göra lunch och greja så vi kom inte i väg men dom kom ju sen coh då blev det dela upp oss med alla uppgifter som skulle vara, och blåsa upp alal dessa ballonger som ska vara med.


och här så spelas det fotbolls turnering innan femkampen.


 


och här så håller vi på med femkampens stationer.


   


gubben han drog i väg med barnen och skulle bada och grann pojken följde med och badade han också , men jag stannade och satt och pratade med grannen och bara myste där en stund.


sen skulle hon åka i väg och handla och gubben han kom tillbaka med grannpojken och våra var kvar och spelade minigolf, så jag drog i väg dit i stället och så var jag med där och spelade minigolf tillsammnas med dom och så snart så skulle vi äta i tältet och samlas tillsammans .


   


och här så ska vi äta grillat i gen .


       


ja sen så blev det mys en stund vid stranden där jag satt med min kära nya vän och pratade om allt och öppet om saker som kändes rätt att prata om och det var så skönt .


sen så gick vi till stugorna och satt där utan för och träffades allihopa eller dom som ville och barnen dom spelade brännboll och hade hur kul som helst och sen skulle det vara disko för dom äldre barnen och då blev det i stugan som dom inte kunde hyra ut så den blev använ i alla fall och dom had ejätte kul.


 


men sen så orkade jag inte sitta uppe var ju så trött och bara kände att jag vill komma i säng så då var det dra mig tillbaka och säga god natt och så in och sova så skönt.


så natti natti alla där ute.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards