miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av miasolrosenmaria - 14 augusti 2015 19:45

godmorgon , men ååå vilken natt jag haft, ine kunnat sovit något för blivit så förkyld och snorig och det har bara runnit och hafts sig, så där av sov problem , blää.


dom här falk filmerna är ju bäst alltså.




hahaa detta gillar jag starkt.


Skrattsajtens foto.



Ja det är jätte fint väder och så och hade ju tänkt sola i dag , men nej jag håller mig inomhus för fryser så mycket så jag kan inte vara där ute .
Så för mig blir det inomhus.


Har hängt tvätt ute och gud så varm det var alltså , så jag gick faktiskt in och bytte om och nu ligger jag i solen , kan ju inte försumma den när den är framme .
Bäst att passa på medan den är här så länge , sen kommer det ju inte att sola mer .


ja och så skulle jag ju åka till uppsala och kände inte för det alls, men så bleb det att jag skulle ta bussen in, för måste fixa present till tim som ska på fest och då ska ha med sg något och här i knutby så går det ju inte att hitta något, så då är det uppsala som gäller och man mår inte så där jätte bra heller.


men det blev att göra sig i ordning och fixa och ha sig och så elias också så klart och simon han skulle följa med och sen satt vi på bussen och det var väldigt varmt kan jag ju säga.


   


simon lyssnar på musik.


 


ja också lilla jag .


 


så när vi kom in till uppsala så blev det gå till h&m för att se om jag hittar något till en tjej där, och jag kollade lite på toppar och då hittade jag 2 stycken som jag skickade till tim och han fick välja vilken jag skulle ta.

och dedt var dom här 2 han valde mellan och han valde den vänsta toppen.


 


och så blev det ett par örhängen också och så när det var klart så gick vi till willys och skulle handla lite mat också på en gång och även presentpapper så klart och där fanns det gjord säckar och där la sig elias på och hade jätte mysigt så klart, lite tokig om man säger så.


 


ja sen så skulle vi ta bussen hem och kan ju säga att jag mådde sämmre och frös och snorade och nös som bara den hela tiden, så djäkla jobbigt och speciellt när man är och ska handla och greja och är ute bland folk också, inge kul alls.


och gubben var med också för vi träffade han på willys och han hade ju en tröja så jag lånade den när vi gick mot bussen och tur jag hade en rulle med papper så jag kunde använda.


så skönt sen när vi kom hem och då var det fixa midag och så natta in barnen och så natta in mig själv, välbehövligt och förhoppningsvis så får jag kanske sova bätre denna natt, ja hoppas kan man ju alltid säga . hahah


så nu säger jag natti natti på er och hoppas ni får en skön stillsam sömn.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards