miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av miasolrosenmaria - 8 februari 2012 12:15

Jo när jag gick på hörgstadiet så satt jag jämt till kl, 00,00 och gjorde mina läxor och sen gick jag upp 05,00 för att göra mig i ordning och fixa frukosten och gå ut med den där hunden innan och sen plocka in i den där djävla disk maskinen som ingen annan kunde göra, och sen när man kom hem så var det tvätta och städning ut med hunden, börja göra middag, och det var när sat kärringen låg inne som allt ansvar låg på mig.


Och deras älsta grabb som var bara ett år äldre än mig hade kopisar som var djävliag och också retades med en, och när hon inte var hemma så var dom tog mig och stängde dörren och började klä av mig fast jag skrek och stretade emot, men dom han inte få av mig kläderna eftersom hon kom hem.


jag var livrädd, men sa inget för hon skulle ändå inte tro på mig, och man va ru tvungen att hugga ved för att elda i kaminen på morgonen också, jag hade mycket ansvar som jag inte skulle ha egentligen, och det var ju abra jag och ingen annan som gjorde något.


Tänk att ja jag vet inte hur jag ska förklara detta, ni kommer tycka man var löjlig och knäpp i huvudet, men jag kunde inte gå på toaletten för jag hängde alltid en handuk på spegeln för jag fick för mig att någon tittade på mig och jag la alltid papper i toaletten för jag fick för mig att något skulle komma upp där och drapperiet för badkaret kunde jag inte öppet för jag fick för mig att någon såg i genom fönstret, jag vet det är ju så sjukt så och jag måste ha vart knäpp.


Men jag kunde inte för jag var så rädd för allt och så djävla mörk rädd och kunde inte gå ut fast man var tvungen med hunden, kände att någon stod bakom buskarna och att någon förföjde mig, jag var liv rädd.


Jag skulle börja gymnasiet och men jag fick inte välja linje utan det var hon som valde åt mig och då blev det social servic linjen som hon påstod att man fick så lätt att få fast jobb och allt, så det va rju bara att gå den för jag hade ju ändå ingen talan om vad jag ville.


För jag ville ju gå sylinjen för jag hade 5 a i syslöjden när jag gick ut 9 an, och den läraren tyckte jag skulle söka till sy linej eftersom jag var så duktig och skulle passa me det, men som vanligt jag får alldrig som jag vill.


Så jag började på den där linjen som jag inte ville, men vi var inte många som gick på den, och det var tjejer som var snygga och hela tiden var noga med sitt utseende och klädde sig på sitt sätt, men under hela mitt liv hos dom som jag bodde hos så var jag 3 olika personer, så jag började verkligen ändra på mig och bli mer som dom, betede mig som dom för att bli acceoterad för den jag var, och det passade mig för jag kände själv att det var jag.


Jag sparade mina pengar handlade inte mycket av månadspengen som man fick varje månad, jag köpte min egen skinn jacka och även min egen stereo.


  




                            

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards