miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av miasolrosenmaria - 15 februari 2012 22:00

alltså fan va jag hade kul, jag och min kompis ringde jätte mycket till heta linjen och pratade med olika människor och killar och vi had eju skit kul i telefonen.

min kompis snackade med en kille jätte länge och sen så träffade hon honom och jag var me doch då hade han med sig en kompis som då var hans kusin och jag blev i hop med honom och hon med han som hon hade pratat med länge.

sen träffades vi offta och hade kul.

och som vanligt så var ju min syster med där också och hon blev ju i hop med honom som jag hade vart i hop med och dom förlovade sig också, så det var ju skit kul. hummm

men jag ringde mycket själv till heta linjen när jag var själv och hade jätte kul, och då blev det att det var en som jag pratade jätte mycket med och tog nummret av honom och då pratade vi hur länge som helst med varandra.

och sen blev det att vi träffades och blev till sammans och han bodde utan för staden men han ville inte visa mig för sin familj och det visade mig för sin familj för dom var inte lätta att ha med att göra, och han skulle få skit och allt.

men hade jätte kul när dom inte var hemma, och en polare till honom var också med och lyssnade på musik och körde mppe och det va rju inte alls lätt det gick fort när man alldrig har kört, så jag bara åkte där i skogen i shorts och t-shirt och hamnade i diket.

ja had eju kunnat kört i hjäl mig  typ, men men jag had eju skit kul och bara skrattade det var ju det som var huvud saken.. hi hii

hans polare han skörde ju sån här lastbil som man körde konteinar med och honom åkte jag jämt med, trivdes bättre i hans sälskap, men vi var bara kompisar och hade skit kul i bilen när han skörde och jag hjälpte till med allt.

jag följde med honom hem och där fick han inte ha någon hos sig, för han hade en egen stuga på tomten men där fick dom inte se mig för hans mamma var väldigt knäpp.

hon jagade med kniv om det var något som inte passade eller var fel.

så det var mycket smyga och vara försiktig och allt, men kul hade vi i alla fall, och han kom till min faster och kusiner en dag och var och badade med dom och vi hade jätte kul och han slängde i mig och det va rskit kul.

jag var mycket hos min faster och kusiner och imgick med dom och sov där och jag var mycket hos min farmor och hade kul och trevligt, mådde jätte bra.

alltså jag viste faktiskt inte att livet kunde vara så kul och härligt så att man kunde må så djävla bra och trivas så mycket.

och ha så mycket glädje som jag hade den här tiden...  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards