miasolrosenmaria

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av miasolrosenmaria - 26 februari 2012 21:15

På dagen sen så sa gubben att vi skulle åka och fixa något och det va rinte alls mycket som skulle handlas och ena grabben var irriterad för att vi skulle åka och ville inte för vi är alldrig hemma tyckte han, men det är ju det vi är egentligen.

men jag tyckte också och förstod inte riktigt varför vi skulle åka allihop för så lite som han skulle handla, så jag tyckte han kunde åka själv och han tog med sig den minsta och dom äldre var hemma me dmig och spelade tv-spel och jag skulle göra så mycket annat som att vika tvätt men jag hade faktiskt ingen lust till det så jag satte mig med ungarna och virkade i stället och bara tog det lugnt och det var verkligen skönt att bara få sitta och dom hade kul.

sen kom dom hem och då var det lill pluttens tur att spela och jag började tända i kaminen så att vi skulle få värme mot kvällningen och gubben han tände ute i pannarummet och sen så blev det laga middag och fixa till bordert med dukningen och plocka ur maskinen så att det var bara att plocka in disken i den.

sen ducha barnen innan boli bompa började och bara ta de tlugnt sen natta in dom..

sen var det bara att krypa upp i soffan och kolla på tv och mysa..


      

Av miasolrosenmaria - 26 februari 2012 11:54

Då var det att ligga och slappa länge i dag så skönt och härligt att göra det i bland i alla fall på helgerna och då eftersom gubben komme rhem från jobbet tidigt på morgonen.

sen tyckte jag att det var dags att traska ur sängen och hoppa in i ducshen och plocka fram kläder och sen kolla barnen som suttit och kollat på tvn under tiden.

och sensatte jag mig här vid datorn och kollade läget.

men sen vad dagen ger vet jag inte ska väl börja se vad som ska ätas till luch och sen middag.

ja det är vad som ska göras nu i alla fall.. hi hii 


   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards