miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av miasolrosenmaria - 22 februari 2012 09:00

Ja då var man helt själv med min son och det kändes helt underbart men jag kände inte så många så det blev att jag ringde heta linjen för att bara prata och det var väldigt skönt sen spelade det ingen roll om det var killar, vist dom var ute för en sak men det fans faktiskt trevliga som man bara kunde snacka bara skit med.

och det var faktisk en som var riktigt trevlig och vi pratade privat med varandra i telefon och sen träffades vi och jag bjöd på mat och hade trevligt och sen åkte han hem och så var det, men vi had ei alla fall kontakt och sen så utvecklade det till mer och det var skönt och träffade hans kompisar och då träffade jag familjen som bodde bredvid fosterfamiljen, men dom var där bara på sommaren och i bland på helgerna vintertid och det va rkul.

och dom hade sett mycket och tyckte det var hemskt att se men kunde inte göra så mycket, men det ansåg väl jag men jag sa inget till dom.

men det där förhållande höll inte så mycket eftersom jag hade min son och det var svårt eftersom han inte var van med det, så det funkade inte riktigt men det gjorde inget.

och på den här tiden så hade jag soc hjälp eftersom jag var ensam och behövde hjälp med ekonomin för att kunna betala hyran och sen hade jag kontakt person som kom hem en gång i veckan för att få stöd och hjälp med föräldrar lollen och att komma ut och göra saker och bara få prata och jag gick även på emn mamma grupp med min son och träffade andra mammor och deras barn och hade trevligt och gjorde en massa saker till sammans, det var jätte kul och att få komma ut och träffa andra.

vi lagade mat och gjorde saker ute och promenerade och firade barnens födelsedag, och barnen fick leka med varandra och hade kul också.

och vi föräldrar och dom som hade hand om det gick ut och åt och hade trevligt och även så åkte vi på räk båten och bara mös bara vi vuxna, det var riktigt kul faktiskt.

jag jobbade på hemtjänsten och sonen gick på dagis och det var bara kul och träffa sina personer som man åkte hem och hjälpte och handlade mat till och fixade och städade.

fan va jag levde livet och hade kul och trivdes så bra med mitt liv med min son.

och jag bad sonens farmor att dra åt helvete för hon la sig i sånt som hon inte hade med att göra och jag ville verkligen inte veta av henne och fick inte ha med sebastian att göra och jag sa även i från hans pappa att ha honom för ah var i dåligt sällskap med knarkare och även han  satt och rökte på medans han hade sin son.

så han var förbjuden att träffa honom också, och det stod jag fast vid också och det kändes jätte skönt att bara visa var man stod och vad man accepterade.

men sen så träffade jag en kille som jag trodde var var bra och vi var kära och hade ett fint liv och förlovade oss och jag blev med barn och gifte oss inom ett år, och det var en kompis till mig som tyckte det vore bättre för då slapp man en massa papper och allt och livet var mycket enklare och man kunde bara leva så det blev att jag kollade knäning som jag hyrde och han hyrde sin farack och fixade fina kläder till min son också, och jag gjporde min bröllopps tårta själv och fixade allt som skulle göras och inbjudnings korten också,och sen prästen och kyrkan och blommbuketten ja allt som behövdes och min kompis som jag jobbade och träffade privat och som pratade om detta med bröllop, hon och hennes mamma gjorde smörgås tårta till och sen var det fika med fika bröd och allt.

tyvärr så kunde inte min farmor vara med för hon dog innan min son fyllde 1 år och det var en jobbigt tid för mig och jag fungerade inte alls då.

tyvärr så var det ingen som ringde och berättade det för mig och syrran, och hon var hos mig då och jag brukade gå och hälsa på farmor på sjukhuste och det gjorde vi denna dag och det var jätte varmt och skönt ute då.

och när vi kom dit så frågade dom ve,m jag var och då berättade jag att vi var barn barn till henne och dom frågade då om vi inte hade hört något och jag viste inte vad det skulle vara och då fick vi veta att hon gott bort på natten och då frågade dom om jag ville se henne och de tgjorde vi och det var svårt att förstå detta.

men vi gick hem och kag fattade fortfarande inte något och då ringde faster och talade om detta men jag viste ju om det  redan och sa att vi hade varit där och fick reda på det när vi va rpå sjukhuste.

men samtidigt så va rdt skönt att man hade gått dit för att då fick jag i alla fall se henne en sista gång..


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards