miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av miasolrosenmaria - 12 februari 2012 21:00

Ja det var ju till och med att min arbetsgivare inte kände i gen mig, och då viste jag att då kund jag gå och vara som jag ville utan att få sat kärringen över mig.

och det var mycket festand och på kogen och dansade och drack och träffa killar och hade så djävla kul, och jobbade också fast man vart ute kvällen efter.

och var mycket i Uppsala och festade och hade skit kul, missade bussen så det blev att vi sov på staionen eller i någon trapp, och sen så sökte jag upp min mamma som jag fick adress till och åkte dit.

men hon var inte hemma, jag och polarn åkte hem, var väldigt besviken och arg.

Och jag hade jätte bra arbets kompisar som jag kunde prata om allt med och fick stöd, och jag hade ingen som fanns för mig så en arbetskompis fick legitimera sig för att jag skulle få ut mitt legg, och var ute på arbets träffar och allt.

En dag så ringde det på dörren tidigt på morgonen och jag låg och sov hade jobbat sent och va rmin lediga dag, och då var det min syster som stod där och var rädd och ville inte gå till skolan och inte åka hem, för sen jag hade flyttat så fick hon ett helvete berättade hon för mig.

och då hade jag fått kontakt me dmin mamma som jag ganska bra relation med, och hon hade en karl som jag hade fått förtroende för också och som jag pratade mycket med och berättade hur vi hade haft det och vad som hände och allt.

och då kom dom och hjälpte surran där ifrån och hon flyttade hem till mig, och mamma och hennes gubbe åkte upp till soc och pratade och i fråga satte hur fosterfamiljen fick vara drt huvud taget , och han sa till dom att ditt sak det inte sättas några barn mera.

min kompis och jag hade ju vårat liv och även killar som vi umgicks mycket med, och sen blev det att syrran fick flytta till en annan familj eftersom dom tycket inte hon var myndig när hon var 18 år.

så jag sattes hela tiden i svåra situationer som alltid.


  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards