miasolrosenmaria

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av miasolrosenmaria - 11 februari 2012 11:15

Alltså fan va det var skönt att bo i eget och kunna göra va fan jag ville utan att ha kontroll öve rmig om vad jag gjorde, för dom kunde ju inte kolla mig när jag var ute eller något, sen kom ju den där förbannade soc käringen för att kolla om jag klarade av att ha ett eget boende och fixa mat och allt, själv klart gjorde jag ju det eftersom jag hade ju tagit ansvar och sköt allt hos den där djävla fmiljen och inte varken fått vart barn elelr tonåring och fått levt ut som andra barn.


Men soc kärringen frågade vart jag skulle ta vägen efter dom här 3 månaderna som jag bodde där, då sa hon att jag fick flytta hem till familjen i gen, alltså vad blir man när man får höra dom där orden.


Jag blev så förbanand och sa bara att hon fick mig inte dit nå mera, så jag sa bara att då bor jag hellre ute och sover på någon bänk för hon fick mig inte dit en gång till.


För jag var livrädd ändå så det räkte och viste verkligen vad jag skulle få och jag tänkte verkligen inte ta mer skit och inte få leva som jag ville och ha kontroll mer.


Så hon skulle skriva något till ett hyres bolag om lite hur mitt liv hade varit och se om jag kunde få en lägen het där, men när dom där 3 månaderna var slut så, fick jag bo hos en kompis tills jag väntade på besked om lägen hets erbjudande.


Och sen fick jag ett och det tog jag ju direkt och skrev på och fick nyckel och allt, fan va härligt att nu hade jag verkligen min egen lägen het med kontrakt och allt.


Så jag fick dit alla mina grejer som jag ägde där, och det va rju inte mycket men ändå, men ajg fick ingen säng då, men då fck jag kolla i genom ikea katalogen efter det billigaste möbler som fanns och säng, för det var bara en etta med ett rum och kök.


Så jag fick sova och ha vardags rum i ett, och det gick ju bra det, inga problem alls, så det blev ett bord med 4 stolar, 2 bädsoffor som man kunde lägga säng kläderna i och lite säng kläder och hand dukar och porslin.

och lampa, ja det va rganska mycket grejer i alla fall och allt var väldigt billigt också.


Så det va rju bara att åka till ikea och handla och beställa sofforna som dom körde hem till mig, och då fixade jag och grejade, sen fick jag en lite tv av kompisen, och det var skönt och skaffade egen hem telefon.


Fan va det var häfftigt och jag mådde hur bra som helst, och jobbade varje dag och skötte det och betalade mina räkningar och allt, och tyvärr så gjorde jag om mig helt och hållet så ingen skulle kunna känan i gen mig.


Jag hade ju alltid permanentat mig för jag trivdes inte annars och sen färgade jag håret svart och skaffade linser eftersom ajg hade glasögon som jag hatade något fruktans värt, och gjorde hål i öronen, gick i min skin jacka som jag köpt själv och hög klackat som jag alltid velat ha.


Och fan då mådde jag ännu bättre eftersom dom inte skulle känna i gen mig, men när jag mötte någon av dom så mådde jag ändå skit dåligt och fick så fruktans värt ont i magen.


  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards