miasolrosenmaria

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av miasolrosenmaria - 24 februari 2012 17:52

Då var man hemma efter att vart och handlat och barnen fått lekt av sig och gubben och jag tog en fika på en gång medans dom lekte av sig på maxi.

och vi var in på ÖB och handlade och där fanns det billig dricka och även godis och sen handlade vi kattsand där som vi tycke rär väldigt bra.

sen när allt var klart med maxi och Öb så blev det hem färd och ska mysa med barnen till bolo bompa och sen the voise på 4 an.

och ta en cider och kanske öppna den där flaskan liknade baylis som jag inte öppnade sist när jag köpte den, blev ju alldrig av, men ska väl försöka i dag då.

och när barnen sover ska jag själv bara sitta och mysa för mig själv och se om det finns något på tvn, men som sagt brukar det inte göra det..

men men..

ha en riktigt underbar fredags mys och tab det lugnt..

kram kram 


 

Av miasolrosenmaria - 24 februari 2012 10:33

ja då var det fredag och helgen börjar med härlig väder med solen och det är så härligt med slen för man blir väldigt glad och vår kännslorna kommer fram och förhoppnings vis så ska väl det stämma att den är på väg för det är ju dags nu tycker jag.

men det kan man alldrig lita på för det kan ju hända vad som helst och ändra sig så fort att man inte hinner tänka alls.

här var det ett tags en man gick upp visserligen och duschat och klätt på sig och suttit här och skrivit och äntligen kommit i kapp och det känns så djäkla skönt, det är ju så djävla jobbigt att man ligger efter flera dagar och ska börja skriva, det blir ju så jobbigt då.

men äntligen så är ju det gjort och fan va det känns skönt, men jag ah rju ändå haft mycket att skriva efterom jag skriver om mitt liv hur det kan avra för andra, visst det är ju ingenting egentligen men det är i alla fall en rygg säck som man alltid bär på sig där bak som amn inte komme rbli av med, den komme rfölja en hela livet även om man inte vill.

men det känns ändå skönt att bara sitta här ochs kriva av mig som en dag bok, och det är bara mitt och mig.

men ja i dag vad är det som ger dagen egentligen, ja man har ju dock suttit här då, och gjort sig någorlunda klar och barnen dom har kollat boli bompa en stund och ätit frukost och gubben han sover efter nattens övning på jobbet.

så det är bara att vänta tills han vaknar för att sen komma i väg och kolla läget och handla lite som att fylla frysen och sånt som fattas och sen får vi se vad resten ger för det finns direkt inga planer som gäller, det blir vad det blir som alltid.

ja och i dag så är det sista dagen som barnen har sport lov och börjar skolan på måndag i gen och de tär ju väldigt skönt ändå, och skönt för dom också men det är ju det här vädret som gör att dom tycker är så tråkigt att man inte kan göra något alls eftersom de tär ju så blött och gegigt som vanligt.

men hoppas att de tändras nu..

ha en riktigt skön och härlig underbar dag..


kram


 

Av miasolrosenmaria - 24 februari 2012 10:30

Då blev det boli bompa med barnen och lite godis och dricka 

sen teh vose på 4 an och det var skibra och sen blev det att natta in barnen då var klockan 22 ,00 och dom var verkligen trötta och ville sova.

sen satt jag där och bara mös med en sider men det blev inte att jag öppnade flaskan med likören som det heter, den står fortfarande där den står, men men den som spar han har brukar man ju säga.

men sen var jag så trött så jag bara gjorde i ordning mig för natten och gubben hade åkt till jobbet.

men fan inte fick man sova det var ju bara upp ur sängen hela tiden för katterna dom hade ju hittat kular att leka med hela tiden så det var bara att plocka dom och det blev 3 stycken som jag fick tag i, sen blev det ju lugnt äntligen.

så skönt att bara krypa ner i sängen så gott och somna in med jhonn blund..

ha det så gött.. kram

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards