miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av miasolrosenmaria - 4 februari 2015 22:46

Ja då var det en ny dag då och känner inte för något, och sovit dåligt så ärvs trött och vaknade av Elias så då gjorde jag i ordning honom med ny blöja ischoklad och sen så gick jag och la mig i gen , men när Tim och Simon kom in och skulle säga hej då för dom skulle ju till skolan .

men gud va jag var trött kan jag säga måsteju nnästan ha somnat in precis då , men jag gick upp och då ville Elias ha välling och så fixade jag det och sen så gick jag in i duschen och fixade mig själv och klädde på mig .

sen värmde jag på lite gröt och gjorde till Elias också men han ville inte ha något sen när han satt i stolen, hihi

så han fick gå ner och jag åt min i alla fall och sen så blev det byta blöja som han då inte ville , utan bara nej nej.

sen blev det bus från han själv ja här vet jag inte vad han tänker göra här .

Här är det verkligen bus i högsta grad

Sen när jag gått i från soffan så hade han tagit min plats och lagt sig där och tyckte det var roligt??? han är ju så go

Ja pappa han busar med Elias så klart

Här så kommer han med sin snuttis och tuttis för dags att sova en stund nu , så det blir att natta in.

Men först ta min kopp till köket

Sen när han somnat så satt jag mig och kollade på hem till gården och bara ta det lugnt och en kopp te och bara vara .

sen ringde jag mamma och ville bara höra hur det var där och hur hon mådde i snön.

sen blev det vattna blommor och kolla av dom och fixa lite på över våningen och sen fick jag ta in paket som kommit till hampus .

och sen kollade jag med sabina när hon skulle komma .

Och efter en stund så vaknade Elias som jag fick gå och hämta men han satt inte kvar hos mig utan gick ner direkt och skulle leka.

Sen fixade jag lunch och han började äta men sen blev han sur och inget passade och Simon kom hem och han tog en pirog och då ville ju Elias också ha och då fick han en och blev så glad .


Ja så stekt potatis och kölbitar dög inte

Men han åt piroger i alla fall

Och Simon

Sen kom hampus och samtidigt så kom sabina och David för hon skulle hämta sin post som hon har här och dom kunde inte stanna så länge , utan det blev en snabb visit tyvärr.

sen hjälpte Simon hampus att plocka upp paketet till över våningen och sen blev det gå till butiken och handla lite och då tänkte jag att jag kan gå och få luft fören gång skull , är inte alls pigg på att gå ut alls och gillar inte vintern huvud taget.

och klädde på Elias och sen så gick vi och Simon och hsmpus var hemma och spelade lite och Tim följde med.

ja det var bra väder när vi gick men sen när vi kom ut ur butiken fysiken va det snöade helt plötsligt bara så där

Ja då var det sätta i gång med middagen när vi kom hem och det blir ugns pannkaka och så vänta lite , ja Elias hade ju jätte kul där vid bänken och bara skulle vara med där.

Äntligen färdig och mat i magen och sen fixa köket och gick upp och skulle kolla lite på dator i barnens rum och sen bara ta det lugnt .

Sen fixa Elias som bara säger nej men det blev byta blöja och sätta på pyjamas och sen fixa välling och natta in honom och då kolla på bolibompa och efter det lägga Elias och sen natta in barnen och då satt jag och läste för dom och sen blev det sitta i soffan och kolla på lyckliga gatan .

och sen kolla datorn en snabbis och sen blir det natta in mig .

sov så gott och ta hand om varandra.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards