miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av miasolrosenmaria - 8 februari 2015 16:45

Ja då var det söndag och Tim mår inge bra alls ont i hahalsen lite hängig.

Och i dag så blir det städning på schemat eller vad man säger , men som sagt för min del så blev det duschen och sen såg man utatt solen sKen ju så härligt där ute, men det blåste kalla kyliga vindar så inget väder man ville vara ute i direkt.

Barnen gick upp och började städa sina rum förutom att 2 av dom var riktigt omöjliga och bara lekte hela tiden och ville inte all lyssna.

Vilken tjata och åter tjata och säga till varenda sekund.

och jag slängde ut mattan så den fick vara ute i luften och även mina säng kläder fick åka ut i luften och vädras .

men Elias han var där uppe och grejade med en tåg bana och lekte .

Ja och tvätt maskinen den fick så klart gå i dag för fullt så jag blir av med tvätt som bara har ökat och jag vill så gärna bli av med den så det inte är så mycket tvätt som bara växer .

och här har ju Elias bombaderat tvätt stugan med stolar och allt så gubben fick inte gå in där för Elias stod och höll fast sin stol.

Ja här så blir det fullt med dammsugning och den skura och sen lunch och Tim har var klar i sitt rum , men dom andra 2 var det värre med, men efter ett tag så var Simon klar och hampus tog det längre tid och skulle äta lunch före tänkte han.

Sen försöka sova Elias som vägrade sova då så han fick väl vara vaken då och då bäddade jag min säng och fixa Elias .

sen fixa tvättmaskinen så klart och hänga så mycket tvätt som det bara går , torktumlaren var det det på så den torkade inte alls så jag var inte glad.

ja det blev middag som skulle göras och efter det så blev det bad för Elias och sen kolla på bolibompa och mysa och sen tog han och byggde lego och kom till mig och visa vad han gjort.

Så duktig

Sen så natta in Elias och barnen var klara och ombytta för att sätta sig och kolla på film och mysa hela familjen.

Och sen natta in dom och jag fick sitta uppe med Elias som inte kunde ligga och sova pga att han hade sådan hosta och bara grät för deg gjorde ont när han hostade .

så försöka sova fast jag sitter upp i soffan

natti natti

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards