miasolrosenmaria

Alla inlägg den 20 februari 2015

Av miasolrosenmaria - 20 februari 2015 19:00

I dag blir det bara lite bilder .

Ha haa Elias hat lärt sig att vända på sig när
jag kommer med kameran.

Ja lite busig då

Leker med Tim

Gubben håller på med data

Och här ska han mecka med något och Elias väldigt nyfiken

Elias tittar på babblarba

Hahaaa vad ska man säga , här kommer Tim och hans kompis in och då letar jag efter Elias och alla ropar och letar även där uppe men ingen Elias .

då kollar jag inne på toaletten och ser inte honom där men sen kollade jag bakom dusch draperiet och där står lill plutten och har haft skoj med dusch krämen och säger inte ett ljud , inte undra på att han inte ville svara

Sen ska han vara med och diska efter att vi ätit middag.

Ja en riktigt händelse rik dag kan man säga och full fart som alltid.

Men som sagt det rör på sig k alla fall intrycket stilla och vila om man säger men kul är det .

Ja det gött nu alla där ute .

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards