miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av miasolrosenmaria - 6 februari 2015 22:37

Då var det fredag , slutet på veckan men inte blir deg så mycket bättre sömn för det .

Elias sover oroligt och gnället till och från på nätterna och sen blir det byta blöja och ge välling och somnar han i gen .

men jag tog sängen någon timme till och fick sova så skönt , vaknade precis av att Tim och Simon klädde på sig och skulle gå till skolan.

Så deg blev hej då och Elias var deg färg på och så glad, hämtade sin snuttis och tuttis och gick till köket och visade vad han ville och det var julfirande lite välling och mysa i soffan .

sen tog jag duschen och fixade mig och klädde på mig , och värmde lite risgrynsgröt och även till Elias då , men som vanligt så ville han inte ha något utan gick i väg och lekte .

han är ju så söt och gullig .

Sitter så fint och bygger lego ?

Ja och det bästa var ju att solen sken ju så härligt fint där ute, så helt underbart .

Ja fast inget för mig att gå ut i för det , utan höll mig inne k alla fall.

lite bilder ???

Ja och det blev natta in Elias och ta med en kopp te till soffan och även vänta på att tvättmaskinen skulle bli klar, så skönt att fått hit min egen så det blir att köra många maskiner i dag.

Sen blev det kolla på hem till gården och bara softa lite.

Sen fixa ny maskin som skulle i och köras runt och då hade Elias vaknat och i dag så kom han upp själv och då gick vi in till soffan och bara mös och kolla på bolibompa.

Sen var jag tvungen att gå på toa och då fick Elias bråttom att hoppa ner och visa vägen och tala om vart jag skulle gå hiiihiii

Jag och då blev det lek för Elias


Byta blöja och lite kläder och här sträcker vi på oss

Hahaa här försöker vi gömma oss på rull bandet och busade .

Lunch och då blev det blod pudding och det tycker han är gott och åt med god aptit.



Efter det så blev det plocka leksaker som var på golvet och plocka fram dammsugaren och börjar städa fick verkligen energi i dag med solen som sken av glädje .

och Elias var ju väldigt hjälpsam och kolla tvättmaskinen och efter så kom hampus hem och Elias vart eld och lågor.

ja och strax efter så kom ju Tim och Simon och alla 3 var ju jätte hungriga för det var så äcklig mat i skolan .

Så då får man ju äta något när man kommer hem.

sen ville Tim kolla på film där uppe på datorn Simon och hampus kollade in på en dator och Elias var med Tim så klart och lågpå mmadrassen och mös.

Hampus och Simon kollar på en annan film.

Då var det göra middag för barnen var ju fortfarande hungriga och dom åt bra .

sen fixa tvätten och lägga i ännu en maskin som skulle rulla runt .

Och Bolibompa mys med Elias och kolla på bamse och amigos och sen fixa ny blöja och pyjamas och borsta tänder på Elias och göra välling och natta in honom för att invänta fångarna på fortet och efter det så natta in barnen och jag läste lite ur Ronja rövardotter och sen skriva lite här och sen själv natta in mig och slänga huvudet i kudden.

så natti natti alla vänner där ute.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards