miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av miasolrosenmaria - 14 februari 2015 22:45

Och så blev det hänga tvätt och fixa för här så funkar ju ingenting längre om man säger , först så rasade tvättmaskinen , men som tur var hade jag ju en egen som vi köpt för bra länge sen och inte använt så länge .

Den har stått i ett förråd så den fick vi ha hjälp med att hämta och det var ju skönt.

men sen så började diskmaskinen krångla och det gick till slut inte att diska i den för fasiken vad den hoppade k programmen, spelade ingen roll vad vi gjorde ,; drog ut kontakten och lät det vara i några dar, men inget hjälpte och sen så började även torktumlaren ..

alltså va fan har man gjort för ont egentligen när allt bara rasar och bara en djävla massa otur liksom. ?

jaja det var bara börja diska för hand och sen hänga all tvätt, ja visserligen så hänger jag tvätt men bara kläder , allt vad säng kläder , handdukar och annat torktumlare jag , men nu går det ju inte så det är bara att göra plats och tänka på hur mycket man tvättar så allt får plats att hänga som sagt.

Ja jag står ju inte och räknar plaggen innan jag lägger i maskinen , utan har lite hum om hur mycket som jag kan hänga.?

Sen satte jag mig i alla fall och lekte med Elias och byggde torn av klossarna .

Sen kom även hampus och var med och byggde

Och jag lekte även kurra gömma med Elias och han tyckte ju det var jätte kul , speciellt när han sprang och gömde sig för att sen komma och leta efter mig , inte lätt att hitta gömställen om jag säger , men kul var det och han hade kul , huvudsaken är det.

middag blev kött och pommes och sås , efter det bada Tim och Elias och sen vart det bolibompa och då var det pippi och sen sov Elias och vi kollade på en film och deg blev asterix och obelix.

Efter det sova för nu var alla väldigt trötta ,
så natti natti på er och sov gott med härliga drömmar .???

Av miasolrosenmaria - 14 februari 2015 15:48

I dag är ingen bra dag och absolut så skiter jag fullständigt i det här med alla hjärtans dag och allt vad det är .

Har man inga pengar till det så är det så , varken gubben eller barnen kan köpa liten bukett blommor ens.

och jag mår skit och så fruktansvärt sårad och skör inne i själen.

är så fruktansvärt irriterad och mår inge bra psykiskt och brösten ömmar och känner bara att tårarna skockar sig i ögonen och vill bara ut , men försöker hålla i gen för vill inte att någon ser att jag gråter .

det spelar ingen roll det behövs så lite för att jag ska brusa upp och blir så djävla irriterad och vill bara vara i fred.

Jag vet inte vad som händer med mig men som sagt deg går upp och ner och det är ju sån jag är men nu börjar det bli så ofta och varje dag som det bara går upp och ner lika fort .

Så jobbigt när deg pendlar så fort , har så svårt att vara glad och allt det där , vist det var jätte trevligt i går när vi firade Elias och så men då fock jag lov att bara ta fram det glada och positiva .

Nej behövde bara skriva av mig .

ha en bra fortsatt trevlig kväll.

Kram / Mia ♡♡♡

Av miasolrosenmaria - 14 februari 2015 14:16

önskar er alla en riktig härlig och trevlig alla hjärtans dag .

[Bild]

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards