miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av miasolrosenmaria - 7 februari 2015 11:15

Då var det en ny dag och trött som attan är jag sovit dåligt och Elias vaknat till och från.
Så när han vaknade så fick gubben gå upp och vara med honom och jag la mig en stund till.

När jag vaknat så blev det mysa med Elias och ge lite välling och sen in duschen och fixa och klä på mig .

och sen när man tittar ut så snöar det för fullt där ute och jag vill inte ha mer snö , nu räcker det tycker jag .

men man kan ju inte få som man vill där inte , tänk om alla vill ändra vädret som som vill ha det , och alla vill inte ha sommar som jag vill så deg skulle bli väldigt problem när alla börjar kunna ändra vädret efter sitt . Hahaaa

nä det får fortsätta som det är i stället och ta det som det är även om man inte vill ha det .

Sitter och tar en kopp te och bara softar och barnen dom är uppe på rummen och kollar på varsin film och myser .

Elias han grejar bland sina bollar och har skoj.

Ja och tvätta blir det för fullt i dag så den får köra på för fullt och det känns så skönt att man hade en egen tvättmaskin som stått i ett förråd, och bara hämta när den som finns i huset inte fungerar, jippii.

Och ja vädret ändras fort här om man säger , nu skiner solen så vackert där ute och det ser så härligt ut , men inte är jag mycket för att gå ut för det inte , nix håller mig inne jag.

Ja den här dagen gick fort mot sitt Slut tänkte jag säga , nej men närmare middagen och fixa den , sen blev det fixa tvätt och disk.

Och efter det så gick Tim upp o h fixade badvatten till Elias och han själv hoppade i och badade med Elias och hade kul med bollar och Elias hälde vatten över Tim så kul hade dom kan man säga.

Sen tog jag upp Elias och fixa blöja och pyjamas och sen satta han och jag i soffan och bara gosade och mös och kolla på Bolibompa och efter ett tag så blev det fixa välling och börja natta in honom och vi satte på filmen pojken med guld byxor och bara myste i soffan hela familjen och Elias sov i sin säng .

sen när filmen var slut så blev det natta in barnen och jag kollade på serien Maria wern på 4 an och kunde inte sluta kolla klart även om jag skulle lägga mig tidigt .

Men nu så är det natta in.
sov så gott



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards