miasolrosenmaria

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av miasolrosenmaria - 10 februari 2015 23:15

God morgon , alltså vad jag sover dåligt på nät?terna nu och inte blir det mycket på morgonen heller, så är fruktansvärt trött och så less på ungar som inte kan vara tysta när man behöver sova .

men men det är bara att bita i hop och se glad ut och bara kämpa upp och köra på som vanligt .

Så det var sätta sig i soffan och ge Elias lite välling som han verkligen bara springer in i köket och visar så fort jag kommit upp.

Ja och här så liggef vi litd konstigt i soffan?

Efter det så gick jag in i duschen och det var så skönt men inte blev jag så mycket piggare för det inte så deg gjorde varken si eller så , men ren blev jag i alla fall och skönt var ju det i alla fall .

Sen klä på mig och det blev tjock tröja på som jag hela tiden går omkring med här hemma eftersom jag är så frysen och även om det är pluss grader ute så är jag ändå frysen och tycker det är så kyligt .

och det blev slänga i en maskin tvätt i gen då och det är inget ovanligt här hemma den går ju varje dag om det är så mycket .

och Elias håller på och leker med Tim som ligger i soffan och bara vill vara eftersom han inte mår så bra .

Byta sängklädef i Elias säng och en till och så fixa nytt i sängarna och sen leta efter Elias och han var ju uppe med Tim och låg där i sängen med Tim och mös och hade det så skönt , han tycker verkligen om sin bror Tim.

Det blev så klart natta in Elias så han fick sin sömn och jag satt och tog det lugnt i soffan efter att jag lagt honom i sängen och
då kollade jag på hem till gården .

Han sov väldigt länge i dag och han var mycket piggare när han vaknade men ville ändå sitta och mysa och gosa med mig som alltid och det är en sån härlig och skön stund .

Det blev lunch och sen lek och far på Elias och jag fixa tvätten och grejade .

sen så kom så klart Simon och hampus hem och full fort blev det och läxa för Simon att göra och sen fixa middag och deg blev chili corn carne och ris , ja det blev inte så där jätte populärt av barnen när det var vita bönor i köttfärsen.

Men dom åt ju i alla fall och peta borg bönorna så gick det ju att äta . Hiiii?

och disken hade jag gjort och så blev det Bolibompa och mys med Elias .

och sen så göra i ordning honom för natten ned blöja och pyjamas och sen fixa välling och efter det så blev det medicin för hostan .

och kolla på farmen och bygglov och sen natta in dom andra barnen och då kollade jag på sista avsnittet gotham på 4 an för att sen ska det sändas i 7 an , och jag är inte glad för jag har inte den kanalen så besviken när jag följde alla avsnitt.

men så är det ju alltid på 4 an byter till 7 an med alla program .

Men men nu så blir det sova av för mig i alla fall , ja om jag kan få någon vill säga

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards