miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 2 mars 2015 22:30

Jag vet inte vad som hänt men har tappat suget av träningen så tyvärr så blir det inget i dag heller, har liksom ingen ork huvudtaget för det .

Och jag som tänkte i helgen att nu ska jag verkligen sätta k gång och köra hård träning bara bestämde jag mig för , men sen så blev det inte alls så , jag är så besviken på mig själv att jag inte fortsätter där jag började utan bara lägger av .

Men vadå mår man inte bra så känner man inte för något och det är precis vad jag inte gör just nu så jag gick upp och tog en dusch som är tur att jag i alla fall gör det .

Sen så satt jag och mös med Elias och han började bygga med sina klossar där på bordet i vardagsrummet och grejade.

Och så blev det byta blöja och duscha av honom och fixa kläder till honom och så blev det natta in honom och mysa under tiden , ja tvättmaskinen den gick i dag med så det var inget märkvärdigt alls.

Och medan Elias sov så kröp jag upp i soffan och drack te och kolla på hem till gården.

Och tog en kopp till , ja det blir mycket te drickande kan jag säga och det tyvärr jag är gott också och även värmande när man är lite frusen som jag är .

Sen så vaknade Elias och då fick jag mysa och gosa med honom där i soffan en stund tills han kände att han ville gå ner.

Och då blev det legot som han gick till som pappa hade byggt på morgonen.

Lunch till honom och sen kom barnen hem och det blev fullt hus och alla drog ut på en gång och var och grejade med en koja och några kompisar till också.

Så det blev sätta i gång med maten och plocka ur tvättmaskinen och lägga i ny tvätt.

Och sen plocka leksaker och försöka sätta mig en snabbis vid datorn.

När middagen var klar så var det diska torka bänkar och sen plocka ner tvätt för att hänga den som jag tvättat .

Och Elias ganska skulle ju också vara med och hjälpa till att hänga .

Här hjälper vi till att ta upp tvätt och han tar ju så stort som möjligt . ??

Men sen hittar han en mindre modell och försöker hänga på ställningen

Ja sen blev det tv och efter det göra i ordning för natten med Elias och barnen satt och kollade på tv och efter bästa bonden så var det natta in dom och läsa .

Och själv satt jag uppe en stund till innan sängen ropa .

Så nu sova och sköt om er och ta hand om varandra och kramas mycket.

Kram/ Mia ????

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards