miasolrosenmaria

Alla inlägg den 25 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 25 mars 2015 22:00

så sant.

Eva Steens foto.


ja då var det morgon och full fart här som vanligt, hampus hemma för vägrar ta på sig skor och då blir det jobbigt och årkar inte hålla på att tjafsa varenda morgon med honom, har han bstämt sig för en sak så är det bara så och går absolut inte att ändra.


men sen så har i alla fall 2 barns kommit i väg till skolan och jag själv gjorde i ordning mig och duschade och så kollade vad det var för väder och temp ute, för att vi skulle ju gå till kyrkis med elias och hampus han fick ju följa med dit då och vara med oss där.


och det blev full fart på elias som bara den där, han släpte verkligen loss den här gången och det var så skönt att se kan jag säga.


och sen så blev det gå hemåt och då blev det lite lunch och sen så natta in elias så han får sova, är ju ganska trött nu då.


och sen så blev det lite bilder på oss .








och efter middagen så blev det badning för elias och han grejade och hälde vatten på sig själv och sen så kom simon och ville bada med honom.



och hampus kom upp och sa att han diskade för att jag skulle slippa för jag får så ont i ryggen i bland.




hann få ett foto på hampus innan han diskat klart.



sen så blev det tv och bolibompa och sen natta in elias och barnen skulle sova och själv satt jag i soffan och kollade på sveriges mästerkock och sen reenes brygga.


och själv hoppa i bingen för sömn, så natti natti nu.


 


ta väl hand om varandra nu.


kram / mia      

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards