miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 13 mars 2015 21:30

morn morn i dammian som är.





Har väckt hampus och gjort havregrynsgröt och te och smörgås till och det gjorde jag i går och han var såå nöjd då.



Kl är över 8 och solen lyser med sin frånvaro



Ja nu så har solen ������ äntligen hittat fram mellan dimman och det tog sin tid ����





Nu har den blommat ordentligt och den är ju jätte fin med dom fina vitrosa blommorna



satt och kollade på lite gammla bilder som är sen min älsta är 5 månader gammal på en jul och då vi träffades med släkten och kusiner.






och så kollade på bilder som är när min syster väntar barn och julen 1991, och hennes dotter johannas på bb, och dopet, mm.



min syster.




dopet.



jag med systerdotter johanna.



johanna



jag och min son sebastian med kusinen johanna.



och jag kollade på gammla bilder från det jag är liten som jag fick av min farmor för jätte länge sen.


pappa badar mig.



farmor som håller mig och så står kusin kjell bredvid.



pappa håller i mig, vet inte hur gammal jag är.



faster passar mig när jag badar.



ja då har man hängt ut tvätt för första gången i år och det är ju så skönt och dofftar så gott sen.


”Har hängt tvätt ute så härligt att kunna göra det.”


julen 1991


jag själv.


”Julen 1991”


elias och jag ska gå ut och promenera.



Lilla sötnosen , nu ska gå på promenad    



Ute och går i spåret







Mysig bild




Hahaa fanns va rolig jag är då , går mot skolan efter att vi gått ett tag på spåret och dom slutar 14.15 så då gick vi dit och vänta på Simon och Tim.
Och sen måste jag ju gå hemåt och då ringer telefon och då är det taxi och står hemma med hampus så jag skickar Tim att springa ganska hem eftersom Elias går ju inte så fort.
Men sen får jag sätta honom i vagnen om vi ska komma hem och så står taxi kvar , ja alltså jag hade ju helt glömt bort tiden att han kommer ju tidigare än dom andra på fredagar . Ja vad säger man så är det när man har mycket i huvudet .


Sen gick jag till butiken och då träffade jag en vän so jag inte träffat och prata med på hela vintern eftersom jag så inte går ut då som sagt.
Går liksom lite i ide som björnen.
Och sen bjöd hon hem mig på kaffe , men jag tog te. Hihiii
Och när jag hade vart in och handlat det lilla jag skulle så köpte jag en bukett rea blommor som då låg på vagnen utan för och dom låg där länge kan jag säga och kom i vatten nu först när jag kom hem och trodde dom inte klarat sig men dom... är faktiskt jätte fina .
Fast dom varg ute fån 14.30 till 17.00 ca.



Och nu så ska jag laga mat tänkte jag för dom börjar bli hungriga, och det var så skönt att komma ut och ta en promenad i det vackra vädret och bara få skingra tankarna och se lilla katten gå och se på allt med stora öron och kan bara ställa sig att lyssna på massa ljud .
Så söt .


Ha vi har lite kul med min kamera



 

Skit skoj
















Mia Maria Anderssons foto.


Alltså jag vet inte vad som händer med mig , har så djävla ont i magen och fryser och hade även det i går kväll och hela natten , jag fattar inte alls hur det kommer sig nu , har inte haft det tidigare.


Nä nu säger lilla damen God natt för i dag , måste försöka sova fast jag har sån mag verk .
Hoppas ni får en skön nattsömn .
Kram kram ������


 


 


ta väl han om varandra.


kram / mia       


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards