miasolrosenmaria

Alla inlägg den 30 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 30 mars 2015 22:30

såå sant som det är sagt.


Magiska Ords foto.


elias håller på med lego och jag gick in i duschen för att fixa till ig för att ska in till uppsala senare för att handla hem lite, kan ju inte handla här i butiken då blir det fan så dyrt.



sen blev det hänga tvätt och greja och fixa och ta det lugnt och bara vara, tills klckan var så pass att det var dags att göra sig i ordning och klä på oss, för att gå till butiken där jag skulle fixa reskassan så vi kan åka bussen.


sen så gick vi av vid boländerna och då gick vi in på rusta och kollade lite grann så skönt att bara komma ut lite.


sen gick vi till citty gross och där väntade vi på gubben som skulle komma dit efter jobbet, och när han kom så gick vi in och handlade lite som vi behövde hem, och efter det så blev det ikea för att äta korv för barnen var hungriga eftersom klockan var ju i alla fall vid 18 tiden.


och där blev det glass efteråt när dom ätit.


elias blev över lycklig när han fick en egen glass och han tyckte det var ju såå gott, mums   







det blev toa besök för en del, och då vänta ute med elias som tyckte det var kul med skåpen där och alla nycklar.




och JAG.



sen så hem och då vart klockan 20,00 när vi kom hem så packa upp alla varor som vi fått i hop och sen fixa till elias som ska sova och sen bara ta det lugnt och barnen i säng och sen så natta in själv för är så trött.


så natti natti och sov så gott.


 


många kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards