miasolrosenmaria

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 18 mars 2015 21:15

God morgon med ny dag i gen och halva veckan redan



Hampus ligger i soffan med Elias och väntar på taxin som ska komma snart



Ja då har man vart uppe sen 05.55 då Elias vaknade och sen väcka hampus 06.25 och fixa frukost till honom och Elias tog en smörgås han också och så gick jag in i duschen och fixade mig sen efter ett tag så var det bara gå ut med hampus och han är på väg .


Och sen slängt i en maskin tvätt och ska sätta mig med en kopp te.


    




ja då så fixat till elias med kläder och allt för att vi ska gå till kyrkis på morgonen här.






ja det är första gången som jag och elias går dit,har inte blivit av eftersom jag hellre är hemma i mitt hus, känns mycket tryggare och skönare tycker jag, är så osäker att gå i väg och träffa nya människor.


men sen så gick vi hem och då var kl 13,00 och det var skönt att komma hem och elais fick lite mat och sen softade vi i soffan och jag satt vid datorn en stund och grejade lite.


och sen så rullade dom andra in en efter en och när tim kom hem så skickade han ut mig, för han skulle göra en över raskning till mig så då fick inte jag vara hemma.


så jag och elias gick till butiken och handlade lite gran för behövde lite ingredienser för att kunna baka snoddas som han ville göra till i morgon då dom ska ha knyt kalas i skolan.


sen när jag kom hem så har han varit så gullig och fixad badvatten till mig såjag kunde ligga och bara slappna av, men det fick jag göra lite senare eftersom jag skulle fixa middagen och baka först.


men han är ju såå gullig       

”Ja Tim han örter gullig , har gjort i ordning bad vatten så jag kan ligga och bara slappna av i, det var därför som jag fick gå ut . ����������”


Ja då har man börjat med middag men var tvungen att gå till kyrkis med Simon och reda ut en sak och sen hem och fixa middagen och Tim ska baka till i morgon fördom ska ha knyt kalas .


Och nu äntligen så kan jag lägga mig i badet som Tim var så gullig med att hälla upp till mig        




Ja då så har jag fixat snoddas till tim och sen nattat in barnen och sen natta in Elias och det blev lite sent kan man ju säga.
Mensen sover han också och jag kollade på slutet av Sveriges mäster kock.


Och nu så kollar jag på reenes brygga.

”Och nu så kollar jag på”


och sen så ropar sängen för nu är jag så trött.


natti sov så gott alla.


 


ta hand om varandra nu och kramas.


kram / mia       

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards