miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 6 mars 2015 08:15

Ja då har man sovit dåligt och är skit trött och så ska man upp tidigt som attan för att göra mig i ordning i duschen och fixa mig.

Sen blev det Elias son ska duscha av rumpan och sen plocka fram kläder till honom och fixa välling och sen blev det klä på och ta på skor och allt.

Och sen packa in oss i bilen och barnen gick till skolan och vi var på väg till uppsala.

För att träffa mamma på city gross och hämta massa batterier som hon samlat i hop till Tim för deras klass är med i batteri jakten som är en tävling.

Och så pratade vi lite och det var inget vidare väder heller, sen åkte hon och vi gick in och handlade lite för det behövdes.

Och sen blev det en fika med korv och Elias åt bra .

Och så lite bilder på gubben som blev i smyg.

Sen fixa medicin till Tim som är ett måste fast man inte har råd och jag behöver egentligen också men fick skippa min tyvärr.

Sen åkte vi hem och Elias somnade i bilen och var väldigt trött när vi väl var hemma , men det blev toa för mig och sen fixa en kopp te och sen satte vi oss och bara mös i soffan Elias och jag och kollade på bolibompa tillsammans.

Ja och sen ringde jag och prata med mamma om en del saker och så och sen när jag kollade ut så sken solen helt plötsligt där ute .

Sen blev det fixa med tvätt och hänga och plocka ner massa som var tort.
Och sen stod Elias och kollade ut för att se närområdet andra kommer hem.

Och hampus och Simon gick ut och Tim satte sig och spelade en stund.

Sen blev det fixa middag och det blev göra ugns pannkaka och sen fixa deg till bröd för jäsning.

Sen middag och Tim gick och handlade sylt så kunde vi äta .

Sen diska baka och bädda säng och sen satte jag mig vid datorn en stund och sen satte vi oss alla och tejpa batterier .

Sen natta Elias och vi kollade på lets dance och bara mös i soffan och hade det bra.
Nu sova få lite energi.

Ta hand om varandra ordentligt.
Kram / Mia ??????

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards