miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 22 mars 2015 21:00

Mia Maria Anderssons foto.


Ja då var det ny morgon och söndag och så ruggigt och kallt , brrr
Ha en fin dag






elias gosar med hampus, så fina och söta.  



tim bygger med elias i soffan och myser.


tim väntar på att en kompis ska komma också.


hahaaa hampus har jätte kul för han ska ta kort på tim och elias.


elias som ska äta lite för han ska på tränings match i dag i almunge.



ja gubben försvann från kameran. hi hii


ja hann få en innan han skulle försvinna i gen då.


ja och tim och elias dom byggde för fullt på bordet.




elias har hittat sin nalle som kan sjunga .




hampus blockar med klossarna.




ja tim han flyttar på lekasker och vagnen.



en sån fin bild.



elias hittade simons vatten flaska som han hade packat ner till matchen och drack för fullt ur den. hi hii




sen skulle det städas och tyvärr så iorkade jag inte det för jag frös som jag vet inte vad, och mådde allmänt dåligt så satt bara i soffan med tjock tröja och bara var i dag, men barnen dom hade städat sina rum i alla fall, dom hade den energin i alla fall.


och det var ju skönt, sen så drog simon och gubben i väg till träningsmatchen och tim hade sin kompis här då och en till kom så det blev i alla fall fullt hus.


ja dagen den gick fort i alla fall och så middag och sen tv och barnen sova tidigt och jag kollade på så ska det låte och sen blev det wallander.


sen så kasta sig i säng för att få lite sömn, så natti natti och sov så gott.



ta hand om er och kramas mycket och rå om varandra.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards