miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 4 mars 2015 22:30

Vaknade och det var fullt ös på barnen och skulle i väg till skolan och jag var inte alls på humör som sagt irriterad och så förbannad på en som verkligen inte fattar något huvud taget.

Men jag gick och satte mig i soffan med elias som fick lite välling i sin vanliga ordning och sen satt vi och bara gosa och mös och kolla bolibompa, sen gick vi in och satte oss i köket och toppen kopp te och ssmörgås.

Efter det så satte jag mig i soffan i gen kände inte för något alls , så jag satt där i min morgon rock och bara var jag bara kände för det just nu.

Men sen tog jag mig och gick in i duschen i alla fall och fixa mig och fixa kläder och sen var det tvätta och greja .

Sen kollade jag datorn och då hörde jag elias i vardagsrummet så jag kollade vad han gjorde och han höll på med sin stora boll och tog upp den i soffan och hade kul.

Tänk att man kan ha så kul och skina av glädje

Sen stanna upp och kolla på tv samtidigt

Sen göra o ordning honom och byta och in i duschen och sen en ny blöja och kläder , och sen natta in honom och då medan jag kollade på hem till gården för klockan tickade ju i väg eftersom jag tog mig längre tid på morgon.

Och jag kopplade av med en kopp te och grejade med telefon och bara var och samtidigt så djävla deprimerad och ledsen och sårad , och visste inte alls vad jag kände och ville .

Blev bara så arg och irriterad över att när jag skriver sms till en person så tar han det inte på alvar och bara struntar i deg och nonchalerar, precis som att man kan göra som man vill med mig .

Men sen så blev det ta hand om Elias och sitta med honom och då kolla på bolibompa och bara mysa där i soffan.

Sen göra lunch till honom och han åt bra och seg känns så bra .

Sen gjorde jag i ordning läsk och han fick lite i sin mugg .

Sen blev det ta rätt på tvätt och slänga in ny och sen kom Simon och då var det läxa som skulle göras och efter det så skulle han gå ut med Elias och gå till leksaken tänkte han, så det bar bara byta på Elias och sätta på varma kläder och overall , vantar och mössa och varma skor.

Och sen kom hampus och efter det Tim, men hampus drog i väg och grejade på kojan och Simon frös och ville gå in så Tim klädde på sig varma kläder och gick ut och var med Elias och lekte med honom.

Men sen hade dom varit ute ett bra tag och ville komma in och det var bra för Elias började bli kall .

Och sen blev det middag och det blev tjaffsigt och jag började gråta för ingen lyssnade och det var gnäll på maten och allt , och då klarade jag ingen av mer så jag gick i väg och stängde in mig på mitt rum för orkade inget alls .

Var helt utmattade och klarade inte av bråk och tjafs som dom håller på med.

Och sen var deg hela kvällen Elias bara gick och grät och jag var tvungen att diska , hänga tvätt och sen baka bröd också och allt blev så djävla jobbigt .

Och jag känner mig inte älskad , får ingenting , sitter fan bara här mellan 4 väggar och tittar och har barnen jämnt.

Vi har inget liv så jag anser att han inte ska bo här mer för dig fingret alls mellan oss , är så djävla less på skiten.

Bara gråter och tårarna kommer utan vidare och mår skit dåligt .

Men har mina barn som jag älskar även om dom kan vara jobbiga i bland så gör jag allt för dom.

Vi kollade på tv tillsammans farmen och sen Sveriges mäster lock och så var det sova för dom och jag sätter mig och läser för dom och sen går jag ner och sätter på vatten för att fixa te och sätter mig i soffan och kollar på rinees brygga och så blir det sova som jag har jätte svårt med.

Men försöka måste jag , så natti natti och hoppas på en skön sömn.

Sköt om er väl.

Kram / mia????

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards