miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 19 mars 2015 20:00

Så djävla sant , stämmer väldigt bra på mig i alla fall.



ja då var det morgon och upp med tuppen och väcka hampus så han kommer upp och sen så blev det plocka fram kläder och allt sånt till mig och elias för att sen gå in i duschen och fixa till mig och sen hampus ätit sin frukost , sen tog han det lugnt en stund efter det i soffan och mös med elias innan taxin kommer.


ja full fart på elias här på morgonen så klart innan jag går in i duschen, hi hii




sen följa med honom ut och så åkte han i väg och sen var det tim och simon kvar och dom fixade md frukost och allt och jag gjorde i ordning elias och fixade med vagen och sen fick han lite välling och så var det fixa med ul appen så jag kunde fixa res kassan och fixa biljett för bussen.


ja sen var det bara gå i väg när klockan tickat vidare som den gör väldigt fort när man ska göra massa och ska hinna fixa med allt så klart.


ja sen så står vi i alla fall vid bussen och väntar och barnen är vid skolan.



ha hahaa lite grym såg jag ut då..


inge bra bilder alls, men det är ju jag i alla fall.


elias somnade också i bussen.




ja sen så gick jag till ikea och strosade omkring där och elias han sov och sov så det var skönt att bara gå omkring där för sig själv och bara njuta av allt och ideer som man får i bland.


men sen så gick jag till citty gross och då blev det lite fika med korv för det är ju lunch dags som sagt.



och sen så fick han en negerboll också och han blev ju så glad.




ja sen så blev det in och handla lite då och gubben kom på sin lunch rast och hjälpte till och sen så fikade vi lite och så drog han i väg med jobb och jag gick till bussen och väntade för att åka hem då och solen den sken så härligt .




ja lite svårt med solen bakom mig, men lite häftig bild ändå.



på bussen då.









ja och sen så kom alla barnen hem och här sitter då tim och lyssnar på music i sin telefon som jag har lagt in till honom och han är så glad för det.


ja sen så blev det faktiskt att barnen fick gå och handla lite grann för vi ska åka och bada i almunge och då var dom tvungna att köpa billy pizza och sånt så dom kunde äta sen när dom kom hem från badet, och då blev det lätt mat som dom åt innan vi ska åka och så blev det packa och greja och sen gå till bussen som går 17,23 och vi han med den.


ja och badet börjar 17,45 och vi stod där och väntade på dom som hade bett mig komma och så gick vi in och bytte om och hoppade i badet, och elias han var väldigt blyg och ville inte göra mycket och inte gå till pappa heller så vi stod där och kollade bara för stunden, men simon kom och tog han någon gång och det gick bra.


sen upp 19,15 och då blev det duschen och sen lite bastu och så klä å oss och barnen dom åkte med pappa hem och jag fick skjuts av ett par som också var där första gången.


sen hemma och då blev det äta för barnen och sen i säng och sova och trötta var dom så nu så natti natti efter badhotellet somjag kollade på.


sov så gott och sköt om er och ta ahnd om varandra med mycket kramar.      



massor med kramar / mia     




Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards