miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 3 mars 2015 22:00

Ja i dag är jag inte riktigt på humör , och så grått ute är det och ingen träning i dag heller.
Utan det blev dusch och klä på mig och det blev verkligen tjock tröja för fasiken va jag fryser och så rått det är .

Nej känner inte för något alls inte dag , men tyvärr så måste jag slänga in en maskin tvätt och när man tittar ut så ser man ju att det snöar där ute , ja det for snöflingor i luften och var verkligen ingen höjdare som man ville se .

Så inte blev man piggare och gladare över det precis, nää mer deppigare blev man ju det kändes absolut inge kul direkt .

För nu har nån hoppats på våren ska komma tidigt och sol och värme som man så längtar efter och behöver sol mycket sol för det gläder en när den skiner med sina strålar där ute och piggar upp ordentligt.

Men nu blev det inge alla fall söva in elias och bara rann det lugnt i soffan och mysa för att sen lägga ner honom i sängen .

Och då kollade jag på hem till gården och gjorde inte så mycket .

Ja dagen gick sin lilla gång och han vakna och sen kom barnen hem alla 3 införande.


Och det blev läxor som skulle göras av Tim som skulle läsa och skriva .

Simon orden förhör, och gångertabellen på 1an, 2 an och 3 an.

Och så middag skulle göras och barnen var ute och grejade med någon koja och kompisar.

Sen in och äta och då diska , hänga tvätt , bädda säng och byta på elias och sen sitta snabbis vid datorn för att sen fixa välling och natta in elias och barnen in och göra sig i ordning och sen kolla vi på bygglov och så natta in dom i läsa Mio min Mio .

Och själv kollade jag på sista avsnittet av hustru mördaren och sen blev det faktiskt kudden som hägrade.

Sov så gott nu och dröm härliga drömmar och ta hand om varan .

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards