miasolrosenmaria

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 23 mars 2015 21:30

Ja då var det ny morgon och ny vecka , grått och så trist väder och regnar



ja det blev att skicka i väg hampus på morgnen och sen så var tim och simon också klara att gå i väg och då började jag klä på elias för att vi måste gå till butiken för att handla lite som jag bara var tvungen att göra och det var väl inte direkt något som jag såg fram emot eftersom det regnade och allt ute.


och det var väldigt ruggit och kallt, spelade ingen roll hur mycket jag hade på mig ju.


sen hem och då blev det bara sitta och värma mig i soffan och en varm kopp te så klart och sen kolla tvätt maskinen och sen så natta in elias och själv kolla på tv.


skulle ju städa i dag i stället men nej hade ingen lust alls för det i och med att jag bara frös och kände inte alls för det i detta vädret.


och hampus han kom hem med dom här fian katterna och mössen som han satt efter sin dörr karm.








nej nej.


så i dag så gjorde jag inte mycket alls mer än att hänga tvätt och laga middag och sen diska och sen tv och bara mys.


kram kram på er och ta hand om varandra.


 


kramar / mia  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards