miasolrosenmaria

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av miasolrosenmaria - 9 mars 2015 20:30

Då börja dagen med att upp med tupp gå och fixa frukost till hampus och sen in i duschen och fixa till mig och greja , sen se till att dom andra 2 får frukost när hampus kommit i väg med taxin.

Tim ligger och väntar på att klockan ska ticka vidare för att börja gå till skolan någon gång.

Soligt och så härligt där ute.

Då har fortfarande fått upp tempen lite för ute på 6.1 pluss

Simon sitter och väntar på att få gå till skolan

Elias på klädd och klar för att gå ut en stund

Ja och nu bara någon timme efter så har ju tempen gått upp till 14 plus

Me self

Sen blev det klä på oss och gå med till skolan eftersom han hade så mycket batterier som han inte kunde bära själv så då gick vi med och tog lådan i vagnen , för dom samlar ju batterier till batteri jakten som dom är med i.

Och här så går vi och är på väg hem Elias och jag och han tulltar på han .

Och när vi kom hem så blev det lite lugnt och slänga in en maskin tvätt och sen satte mig i soffan och söva Elias.

Och medan han sov så blev det bara ta det lugnt i soffan och kolla på hem till gården så klart och bara vara en tag .

Och det blev mer mys med Elias när han
vaknat så ha får vakna till i lugn och ro.

Sen lunch och fixa i köket och sen var ju klockan redan 14 .00 och om ett tag så kommer Simon hem och jag klädd på Elias och så fick han vara ute på baksidan en stund.

Ja sen så kom Simon hem och då var han ute med Elias och sparkade lite boll .

Och helt plötsligt var ju klockan 15 och då kommer hampus så det blev gull fast på en gång.

Sen tog jag på mig kläder och så tog vi en promenad så Elias fick röra på sig lite .

Sen stod vi vid skolan och väntade på storebror Tim som gick lång dag och slutar 15.25 och sen gick vi hem och han traskade på ha .

Dags med middag och sen bara ta disk och allt sånt som måste göras och klockan den tickar ju i väg ned raket fart och så dags att natta in Elias och bolibompa och sen farmen och bästa bonde .

Och själv sova så klart .
Sov sött och dröm gott .

Ta väl han om varandra och kramas mycket .
Kram / Mia ????

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards