miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 27 februari 2015

lets dance

Av miasolrosenmaria - 27 februari 2015 00:00

Äntligen fredag och helg så härligt och sskönt, ja det blev faktiskt vila från träningen kände jag för , men det är ändå ingen vila för det .

Här var det in i duschen och fixa mig och klä på sen plocka ur en säng och slänga i maskinen så den får snurrar runt lite då , det är ju en väldig tur att man själv inte sitter där inne för då skulle man ju bli så snurrig och inte kunna stå på benen , haha??

Satte mig vid datorn en stund och bara tog dig lugnt och grejade och sen så var det natta in Elias och bara mysa med honom en stund inhuman jag la ner honom.

Och efter det så tog jag en kopp te och satte mig och kolla på hem till gården och mös , och Elias han sov ett tag som tur var och välbehövligt för honom.

Och själv så var jag lite frusen och gjorde än kopp te till och satte på mig en kofta så jag blev varm.

Sen så kom lill pyret upp traskande så då fick jag sitta med honom i soffan en stund och bara mysa och han somnade om hos mig så klart och där satt jag då och ja det gick ju inte att göra så mycket om man säger så. ??

Men samtidigt vem säger nej till att sitta i soffan med sitt lilla barn i famnen , ja inte många för det öl ju en sån mysig stund som man bara kan sitta hur länge som helst ju.??

Men sen så var jag bara tvungen att gå på toa och då vaknade han och reste sig och gick och skulle med där jag var. Hahaa

Inte ens på toa får man vara i fred , men sånt är livet på en pinne.

Sen så gick jag in i köket och då hittar jag Elias med pallen och har lite busig för sig kan man ju säga .

Ja jag vet faktiskt inte riktigt vad det var han skulle göra egentligen , men men.

Sen gick jag in i vardagsrummet och då började han att bygga med sina burkar och vi lekte tillsamman och hade varsina burkar och räknade och bygde.

Sen höll han på själv också.

Jag vet inte vad gubben gör här , men läser något papper i alla fall och han märkte inte alls att jag tog kort , tur man kan stänga av ljudet och blixten på telefon .??

Sen så satte sig Elias i soffan och bara myste med sin snuttis och kollade på bolibompa.

Sen var det middag som skulle göra efter att alla barn kommit hem och dom gick ut och var ute och sen när dom kom in så hade Elias kul med Tims keps Ica han är ju för söt lill pluttisen.

Och kepsen åt andra hållet

Och sen fixa honom för kvällen och natta in och sen barnen byta om och fixa sina sängar och sen blev det mys i soffan tillsammans och kolla på premiären av lets dance och äta popcorn och chips till och det var väldigt trötta barn närmare slutet men ingen ville gå och sova riktigt , förutom hampus för till Slut så orkade han inte längre .

Medan Tim och Simon skulle se klart , och sen blev det sängen för dom och jag läste bok en stund för dom och sen göra mig själv i ordning för nattens sömn.

Sov så gott alla där ute

Ta hand om varan och sköt om er / kramiz Mia ???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards