miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 2 juli 2015 20:45

ja då var det ny morgon och trött men ändå glad också, låg och drog mig en stund innan jag gick upp och duschade och fixade till mig, sen så blev det dammsuga av lite snabbt och tim åkte till butiken för att handla lite fika bröd eftersom min mamma ska komma i dag , och hampus han fixade till kaffet.


och så blev det bädda och så sätta i gång tvättmaskinen med överdragentill soffan med klorin, så dom blir rena och fina och vita i gen.


och sen så kom mamma samtidigt när tim kom och hon hade med sig rosor till mig och glas till barnen som dom ville ha, och även jordgubbar hade hon handlat.




och så var jag ju tvungen att ta foto på mamma för har inget nytt .




så vi satt och fikade och hade det trevligt och mysigt i det härliga underbara vädret som vi hade, och så varmt och skönt, men inte för den som ska åka bil då förstås.


det var ingen höjdare som mamma inte alls tyckte och så blev det när hon hade bestämt för att åka i väg då, och sen sätta sig i den varma heta bilen när hon skulle åka hemåt i gen, men det var så kul och härligt att hon kom.


så när hon åkt då bytte jag faktiskt om till min bikini för att passa på att sola medans solen är framme och det är så varmt och skönt, älskar ju detta väder alltså .






Ja då så har man badat första doppet I poolen i dag och det var faktiskt ganska skönt


Här badar jag en gång till och då tog hampus foto . Jippii




och så blev det glass för elias och så gott det var han tyckte, mmm.



ja och barnen dom badar så klart och så skönt det är i denna värmen.



ja tyvärr så måste man ju ta och gå in och vila från solen, och elias behöver verkligen det så han inte får solsting av denna värmen, och skönt att bara sitta inne där det är lite svalare också.


Mari Anderssons foto.



och hampus han ville också vara inne ett tag så han satte sig vid datorn och kollade fb en stund och spelade lite spel.



ja sen så gick jag faktiskt ut och satte mig en stund till i solen och det var så skönt och så hände jag tvätten coh fixade överdraget i maskinen och sen så kollade jag vad vi skulle ha till middag och så var jag ute i mellan , var så svårt att slita mig från solen.


och så blev det inne och kolla på tv och mysa med bolibompa draken med elias och själv så kan jag ju säga att man har ju fått lite färg i alla fall, men nu får jag inte sola mer för då kommer jag ju bränna mig helt och det vill jag inte.





ja och simon han skulle ju så klart ta en kvälls bad och det var ju full fart på honom där i poolen, och han tyckte det var riktigt skönt också och ville ju helst inte gå upp. hihii.




sen så blev det natta in för barnen och sen så tv för mig och sen sova.


så natti nattoch sov så gött


kramar / mia   
 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards