miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 4 juli 2015 20:00

ja man sover inte så mycket utan till och från och svider till i huden, så trött är man och varmt som attan är det inne så bara det gör att det är svårt att sova, men jag sov lite längre på morgonen eftersom gubben var hemma och var uppe tidigare.


Ja i dag så ser man inte mycket av solen , fast min telefonsäger att det ska vara solsken i dag .
Men jag tycker seg är skönt att slippa den i dag , det är såå skönt nu med tanke på min bränna




ja då kom solen fram i alla fall så härligt som sagt.



sen blev det en sväng till butiken för att handla lite till middagen och så köpte jag lite annat också på en gång och här är vi på väg hemåt.


och elias han vill alltid ha banan när man är i butiken, älskar verkligen det.



gubben han går på som vanligt.



väntar väl till slut.



simon



sen hemma då är elias ute och grejar och har hittat en pinne som någon av barnen fixat till med såg och grejat.



och så blir det bad för barnen och tim han försöker pumpa upp sin dyna och elias han tittar intresant på så klart.




 

gubben sitter på alltan och titta rpå barnen .



soligt och härligt.



och det blev grilla kött till middagen coh kokt potatis och lite sås till.


och här sitter vi och kollar på tv och barnen äter glass och elias han bara myser.






Då har vi black jack på knutby parken i dag , så den som vill komma och dansa är det bara ta sig hit



och så här låter det.



men vi satt inne och kollade på sommar krysset och barnen dom åt godis och hade det bra och efter det så blev det natta in och även för mig själv för jag var s trött ögonen ville ju bara i gen.


så jag säger natti natti nu.


kramar / mia   
 



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards