miasolrosenmaria

Alla inlägg den 23 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 23 juli 2015 20:15

ja vad ska man säga inte en solglimt i dag heller, det börjar ju bli vääldigt tråkigt alltså, och så jobbigt när man bara ska ha regn och regn och så grått på denna himmel.


det är ju så man inte vill gå upp egentligen men ändå får man sätta detta smail på sina läppar och gå upp och man ska skina som solen själv även om man mår piss och allt känns så meningslöst och ja jag vet inte vad man ska säga.


men så blev det gå up och fixa mig själv och så te coh sen blev det faktiskt ut till skogen och få lite ro i själen med att plocka blå bär och det är ju så fridfullt och avslappnande.


och vi fick i hop en del i dag med fast vi var bara 3 som plockade.


 


så härligt att få bär i frysen.


ja sen hade ju hampus fixat och donat med sitt rum för att lilla elias inte ska kunna gå in där.


 


men när jag letera efter lill skiten så är det ju så att han kom ju in till hampus rum och sitter så fint och är såå glad på stolen , ett riktigt charmtroll kan man ju säga att man har.


 


sen blev det duscha honom och byta blöja och då blev det byta kläder också och sen så skulle han ju dricka upp mitt te så klart för det får jag ju alldrig ha för mig själv. hahaha


och själv så sitter jag och fixar med datorn en stund coh har det skönt så länge.



ja då blev det dags för middag och först diska så klart och sen så blev det slänga in pommes i ugnen och sen slänga köttet i marinad och så steka det coh så fixa en sås coh det blev bea och så i med skyn som blev kvar av stekningen coh så lite kryddor , så det blev en egenhemma gjord sås.


och så har vi lilla elais som ska vara med han cokså.


 


och här så plockar han ur alla locken och har kul.


 


och så matadags och sen diska coh så blev det bolibompa och så kom gubben hem coh då fick han äta och sen var det dags att hämta tim coh då följde elias med i bilen och sen när han kom hem så blev det natta in honom med välling och tim åt och sen drog han i väg till en kompis där simon coh hampus var och skulle kolla om dom kunde leka kull i parken.


så dom var ute och själv satt vi inne och kolla på tv och snackade lite och sen vid 21,30 ringde jag barnen och dom fick vara ute till 22 tiden då ringde jag hem dom coh så blev det natta in dom coh själv skulle jag i säng för var så trött.


så natti natti på er och hoppas på en skön nattsömn.


 



kramar / mia   
 




 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards