miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 6 juli 2015 19:45

ja då var man trötter och vill ju bara sova egentligen, men det blev en bra morgon eftersom alla sov lite längre så man fick ju lite sömn i alla fall, och sen så låg jag och drog mig och kollade telefonen och sen så blev det upp och in i duschen och fixa til mig och så kolla vädret som var där ute och det var ju ingen sol.



utan det var ju mulet och grått och regnade så det blev inte gå ut något alls, utan inomhus blir det då i stället och göra INGENTING.


det blev sätta sig i soffan och bara ta det lugnt och en kopp te och elias han håller på med sin burkar och bygger torn och grejar .




och simon han är inne och sitter vid datorn och spelar något spel som dom tycker är kul alla 3 barnen .



sen så blev det lunch och så söva elias så han fick sova en stund för han var så trött lill plutten.


och här så fick han lite mjölk för måste ju vara törstig när man vaknat.



sen tog jag det lugnt resten av dagen och fixade middag och sen blev det tv och mys med bolibompa och draken så klart och sen sommarlov och så natta in elias och så kolla på tv och sen barnen i säng och jag satt och kollade på tv så klart .


och sen blev det även dags för mig att lägga mig i sängen och sova , så natti natti och sov så gott nu alla där ute.


kramar / mia     

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards