miasolrosenmaria

Alla inlägg den 29 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 29 juli 2015 21:45

ja då var det morgon i gen och ja vädret är ju inte bättre i dag heller om man säger så, men det blev mys i soffan där elias låg och grejade.


   


och sen så letade jag efter elias och han var ju så klart på över våningen där han höll på i hampus um och letade efter en sak som han hittade till slut.


     


Ja I dag har jag haft fullt upp , börja morgonen med att färga håret som jag skulle gjort för ett tag sen .
Sen duschat och Tim blev hämtad av en kompis pappa och drog i väg dit.
Så börja städa hela badrummet och hyllan och rensa bland grejer , sen fixa lunch och så blev det dammsuga och skura och sen lägga i en ny maskin tvätt också och nu vänta på att den ska bli klar för att lägga i en ny.
Och nu så ska jag bara sitta en stund vid datorn och ta det lugnt för att sen ta tag i tvätt som bara MÅSTE vikas också .
Ja och middag sen på det.


     



tog en bild på mig och elias med datorn.

Mari Anderssons foto.


ja och nu så laga middag där elias också ska vara med så klart. haha




Och här står han och bara väntar på att vi ska sätta i gång maskinen som ska riva morötterna, har så brott han

 


ja sen blev det diska och så vika tvätten så lart och det var inte lite som skulle vikas men det behövdes ju , så det var ju bara att jobba på .


ha det gött och sköt om er .


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards