miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 7 juli 2015 20:00

ja då börjar man bli tröttare och tröttareoch känner inte för något och orken finns inte där fast det finns så mycket att göra och som jag skulle behöva göra, men nej det blir inte mycket nu, finns inte energin så går det bara inte tyvärr.


jag tar det bara lugnt efter att jag duschat och har satt i gång tvätt maskinen så kalrt den måste gå i alla fall, och sen satt jag i soffan och gjorde inte så mycket mer än mös med elias och sen blev det lunch och ringa hem barnen som var hos en kompis, sen när dom ätit så drog dom i gen och elia shan fick lite vindruvor som han tycker är så gott nu och de tär ju bra att han gillar annan frukt än banan.




ja det blev lite data och spel och sen så ringde jag hem barnen för att vara lite med elias också och leka med honom och jag höll på med middagen som blev ris och kyckling.


här leker tim och elias med lego och har kul och bygger torn.






och här har vi ätit muiddag och efter den så fick dom en varsin hala majskolv som dom tycker är jäte gott och sen blev det bolibompa och jag kollade med elias och sen så natta in honom och så ringa hem barnen och så kolla på tv och sen natta in dom och läsa bok för dom.


och sen gick jag ner och satte mig i soffan med en kopp te och kollad epå tv och mös och satt även vid datorn en stund också i mellan.


men nu så säger jag natti natti på er.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards