miasolrosenmaria

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 10 juli 2015 20:15

ja en ny hemsk dag som vänta och detta hemska väder som verkligen vänder upp och ner på mitt liv och inre själ och alla känslorna som bara sprutar åt alla håll och man vet inte vilken djäkla ände som man ska rycka sig fast vid, och allt är bara huller ocm buller och virr varr, och alla känslor bar akommer utan att man vet ordet av, så hemskt i bland så man vet inte vart man ska vända sig själv någonstans.


men det är ju bäst att man tar dom där hornen och rycker upp sig och tar sig till dusche coh fixar till sig så man ser någorlunda fräch ut, ja så gott det går då och så in med en maskin tvätt som jag bara måste göra och fixa med, sen blev det ställa sig vid disken coh diska upp det som jag hade lämnat, men inget vidare alls att stå där och se allt , men får ju skylla mig själv då som lämnade allt från i går.


när det var klart så satte jag mig i soffan en stund för att bara vila efter den där hemska disken, och då hade elias jätte kul och grejade och ahde sig och försökte hålla sig från kameran också.



älskar sin gräsklippare i alla fall.



sen kom han med sin boll från halen.



håller på i sin leklåda som jag hade vunnit på mamma mingel.



och var tvungen att gå upp och kolla vad doma andra gjorde och dom lekte med lego och grejade.



och sen när jag kommer ner så sitter elia i sitt hörn och ser lite butter ut och vet inte varför och vet inte vad han hålle rpå med helelr.



sen så gick simon ut och hampus var inne och spelade på datorn och grejade.



sen blev det lunch och ja det blev lite bättre väder ett tag och det kändes som det skulle vara uppe håll nu och solen började skina fram lite grann , ja det var ju inte så mycket kan jag säga, men man fick ju hopp lite grann.


och då blev det pasa på att klä på sig och elias och så gå till butiken och handla lite till kvällen och det var väldigt skönt när vi gick dit och så när vi kom ut ur butiken så ja det riktigt ösregnade så det var ju bara ställa sig under takoch vänta och se om det slutar.


men tyvärr så gjorde det inte det utan det blev mindre i alla fall och då gick vi hemåt för jag kände inte för att stå där hela kvällen liksom.


och så kom vi till skolan och där stod ju en lift och den blev elias verkligen intreserad av och tyckte det var väldigt spännande.






och så när vi kom hem så blev det fixa middag som blev rester som vi åt av i går.


och sen kom tim hem som varit borta i natt och elias blev jätte glad så klart så dom sitter och myser och kollar på bolibompa.



sen fick elias nonstop som han tycker är jätte gott.






sen blev det natta in elias och så tim fixade med popcorn och fixade med chips och dukade fram på vardagsrums bordet, sen så satt vi och myste med filmen smurfarna och elias han sov i sin säng och vi hade bara mysigt.


sen så när filmen var slut så blev det natta in och sova och läsa för barnen först och sen så gick jag själv och la mig i sängen, var så trött så behövde sova själv.


natti natti sov så gott.


 


kramar / mia   



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards