miasolrosenmaria

Alla inlägg den 17 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 17 juli 2015 20:00

då var det upp tidigt för att komma in i duschen och göra mig i ordning och så fixa medlite annat som slänga in en maskin tvätt och se glad ut som alltid, ja det är ju inget oanligt att den går i detta hus om man säger så.


sen så fixa med köket och greja för sen ska en kompis till tim komma och då är det bäst att man är uppe ju, sen fixa lunch till barnen och så kom han och då vart det full fart på dom coh så satte dom sig och spelade en stund på tvn.


sen började jag göra mig i ordnin g för att jag kulle åka bussen till uppsala och handla lite och då måste jag ju få tag i kompsens mamma för att kolla att det går bra att jag åker och lämnar han med mina barn själv en stund tills dom kommer och hämtar honom och jag fick tag på henen och det gick bra, det är ju viktigt att man kollar med dens föräldrar så man inte bara lämnar dom utan att prata med dom.


jag tycker i alal fall att det är viktigt coh vill tala om sånt så dom vet vad som händer och kan säga om det går bra elelr inte.


sen så fixade jag mig coh elias och simon skulle klä på sig coh fixa med sitt och sen så gick vi till bussen och så drog vi i väg och så gick vi till citty gross för att möta upp gubben som skulle vara där och elais han sov så klart., vi tog en korv där och sen när elias vaknat så gick jag till ikea och köpte korv till elias och sen så blev det mot h&m för att jag måste köpa något lättare att ta på mig för jag ahde ju satt på mig en tjock tröja och det blev riktigt varmt kan jag säga.


och jag hittade en som jag köpte gick och bytte om sen skulle jag mot biltema och jag skulle gå så klart och elais fick också gå för han vill ju röra på sig.


och sen blev det mot Ö&B och kolla lite där och handla, sen mot jula och då kunde inte barnen gå in för elias han hade ju fått en glass och den får man inte ha med sig där inne tyvärr.


så här står dom när jag kom ut och gubben också.

   


gubben ringde min bästa vän och pratade och frågade om han kunde komma med mig i morgon lördag och sova till söndag, men då skulle jag komma nu i kväll .


så hem och packa och fixa med saker och allt.



Då kör gubben mig till en väninna för han vill att jag kommer ut från huset och det är inte lätt med mig som har svårt att ta mig i väg och är så envis .


Åååå så skönt att få vara hemifrån och bara få vara och rå om sig själv med en bästa vän , men nu säger jag natti natti och ska försöka sova lite också ����
Men saknar mina pluttisar, men tror det är skönt för dom också att slippa mig och mitt eviga tjatande ����
Sov gott alla där ute.


Mari Anderssons foto.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards